Michael Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 Hej är man intresserad av sportvagnar så får man inte missa en av årets höjdpunkter. :racesmile: Sportvagnsträffen i Hofsnäs. Ett kanonarangemang med bara sportvagnar samt fina priser till deltagarna. Vi ses Michael Wänström Länk http://sportvagnstraffen.se/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 (edited) "Årets teman är Supersportvagnar och amatörbyggen." Hur skall man kunna motstå???? Äh varför ens försöka, Anmäld! :) Edited June 5, 2015 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 "Årets teman är Supersportvagnar och amatörbyggen." Hur skall man kunna motstå???? Äh varför ens försöka, Anmäld! :) Såg att Miataklubben ska späda ut grädden. Du bidrar väl inte till förtunningen hoppas jag, utan tar 7an oavsett väder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted June 6, 2015 Share Posted June 6, 2015 Såg att Miataklubben ska späda ut grädden. Du bidrar väl inte till förtunningen hoppas jag, utan tar 7an oavsett väder? Öh, nu är jag nog inte riktigt med, "späda ut grädden"???? Jag kör med 40%-ig grädde i frukosten, (LCHF är bomben!), så "späda grädde" är inget jag brukar hålla på med. :) Däremot kommer jag att anpassa "klädsel" efter väder, det var ju därför jag skaffade en bil med regnskydd. Planerar du också att åka på sportvagnsträffen Christer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted June 6, 2015 Share Posted June 6, 2015 Då var man anmäld.Men eftersom det är ganska sent på säsongen, så spelar vädret stor roll om man åker dit eller inte (är inte så kul att åka 24mil t-o-r om det regnar). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted June 6, 2015 Share Posted June 6, 2015 Jag kanske åker på nåt sånt event senare i sommar om bilen finns kvar. Saaben kvalar liksom inte in bland superbilar och amatörbyggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted June 7, 2015 Share Posted June 7, 2015 Också anmäld! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts