Christer J Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 Någon fler intresserad? http://www.promenta.se/images/stories/pdf_doc/Trackday_16_apr.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 Hade varit kul men kan dessvärre inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 Kan inte komma från jobbet- trist för det var kul sist jag var på Gälleråsen. Låter som det kan bli kallt i en 7:a redan om 2 veckor. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 Låter som sagt roligt men jag har inte heller tid tyvärr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hultqvist Posted April 2, 2015 Share Posted April 2, 2015 Jag o farsan kanske dyker upp med våra kitcars Megabusa+GT40. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted April 2, 2015 Author Share Posted April 2, 2015 (edited) Jag är 100% klar för att åka. Jag har i alla fall hunnit tanka bilen sedan i höstas, så den går en sommar till helt utan förändringar. Det verkar bli tre grupper som kör. Förarmöte kl 9:00 med genomgång av dagen och så visas bla en film med spårval. Körning på banan börjar kl 10:00 Edited April 3, 2015 by Christer J Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted April 2, 2015 Share Posted April 2, 2015 Jag o farsan kanske dyker upp med våra kitcars Megabusa+GT40. berätta mer om megabusa o gt 40 ian crister! bra initiativ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted April 3, 2015 Share Posted April 3, 2015 Mitt i en arbetsvecka funkar dåligt för mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted April 3, 2015 Author Share Posted April 3, 2015 fyra som inte kan alltså, betyder mer bantid :eclipsee_steering: Dessutom blir det arton grader varmt och solsken. :bowdown: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted April 3, 2015 Author Share Posted April 3, 2015 Jag o farsan kanske dyker upp med våra kitcars Megabusa+GT40. Kul! Jag har åkt med MickeR1 i hans Hayabusa Westfield på Botniaring, och sånt påverkar valet av nästa bil.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted April 4, 2015 Share Posted April 4, 2015 christer ser att procent satsen gått upp till 100% :eclipsee_steering: Undra om en privat bil får ha slicks,har ingen lust o betala 2500 o har inga r däck o fälgar än..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeJ Posted April 10, 2015 Share Posted April 10, 2015 Ser riktigt skoj ut. Kommer tyvärr inte loss från jobbet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hultqvist Posted April 17, 2015 Share Posted April 17, 2015 Jag är 100% klar för att åka. Jag har i alla fall hunnit tanka bilen sedan i höstas, så den går en sommar till helt utan förändringar. Det verkar bli tre grupper som kör. Förarmöte kl 9:00 med genomgång av dagen och så visas bla en film med spårval. Körning på banan börjar kl 10:00 Vart tog du vägen?? Nu fick jag kampas med GT40n på egen hand =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted April 17, 2015 Author Share Posted April 17, 2015 Mina däck dök inte upp förrän igår förmidddag tyvärr, kollade webcamen från tornet och såg er några gånger. Hur gick det för dig med bilen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hultqvist Posted April 18, 2015 Share Posted April 18, 2015 Mina däck dök inte upp förrän igår förmidddag tyvärr, kollade webcamen från tornet och såg er några gånger. Hur gick det för dig med bilen? Trist! Bilen gick som en klocka! Sjukt kul var det! längtar tills nästa gång... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted April 18, 2015 Author Share Posted April 18, 2015 Kul att bilen funkar. Det lär visst inte höra till vanligheterna. KOmmer igen nästa tillfälle, nu sitter sulorna på bilen. Halvhala denna gång. Får skylla på Saabmotorn :515: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted April 22, 2015 Author Share Posted April 22, 2015 Det går nya tåg på Gelleråsen på tisdag 28/4. Jag anmäler mig idag!www.promenta.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts