vedde Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Hej Runt Mälaren måste det finnas 20 sjuor på detta forum. Vore det inte skitkul att enas om en av deras kvällar och totalt ÄGA tillställningen! Köra banan eller bara komma dit och hänga men att vara massor med sjuor. Vad tycker ni? :o /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeJ Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Jag har varit där och kört rätt många gånger de två senaste säsongerna. Visserligen inte med min sjua, men ändå. Det här året kommer inte vara annorlunda. Jag tänkte köra både några gatbilskvällar och deras Wackky wednesday dvs time attack kvällar. Så om vi bestämmer siktar in oss lite extra på någon av deras kvällar dyker jag gärna upp. Gröndals motorstadion: gatbilskvällar: 23 april, 21 maj, 11 juni, 9 juni, 30 juli, 20 augusti 16:30-20.00 wacky wednesday: 15 april, 29 april, 13 maj, 3 juni, 24 juni, 15 juli, 29 juli, 12 augusti, 26 augusti, 9 september och 23 september Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted March 18, 2015 Share Posted March 18, 2015 Jag är med, lite lagom utflykt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thlu Posted March 19, 2015 Share Posted March 19, 2015 Jag har varit där några gånger förut och kört. Kommer gärna någon mer gång. Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeJ Posted June 22, 2015 Share Posted June 22, 2015 Om vädret är ok kanske det blir Wacky Wednesday nu på onsdag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted June 23, 2015 Author Share Posted June 23, 2015 Skall ju bli regn hela dagen, Jag hoppas på Juli med lite bättre väder så även de som inte bor runt knuten kan komma. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Håller med Vedde. Man blir lite kräsen när det blir längre att köra. Speciellt som jag inte tänkte ta trailer. ( dit i alla fall :) ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r Anders Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Jag körde den 11/6. Vi var ca 5 - 6 olika bilar. Nu siktar jag på nästa gatbilskväll: 9 JULI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeJ Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 Tog en chansning idag. Vid tretiden när jag satt på jobbet kikade jag på väderprognosen. Den sa vackert till kvällen. Ringde kompisen, vi åkte till Gröndals banan. På väg dit började det regna rejält. Kompisen som körde sjuan blev genom blöt. Väl på banan slutade det regna. Vi var tre ekipage totalt, det blev trackday körning istället för time attack. Just som banan började torka upp och den värsta pölen ge med sig, så öppnade sig himelen igen. Det blev ett par timmar och ett antal halkiga, blöta varv innan vi gav upp och åkte hem. Det var värt en chansning, bor ju trots allt inte så långt bort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeJ Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 Gatbilskväll 30/7, någon som tänkte masa sig dit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobbe Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 Jag är sugen, men det hänger på vädret såklart... och på att det inte åker några galna 18 åringar i 740:s på bredden samtidigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r Anders Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 Jag står över den 30/7 då det blir för nära Kinnekulle, men jag siktar på Gröndal den 20/8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 20/8 låter lockande. Vad gäller för att få vara med och åka? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r Anders Posted August 5, 2015 Share Posted August 5, 2015 Gatreggad bil, hjälm, handskar, heltäckande kläder, SBF-licens (endags kostar 150:- på plats). Kolla mera på FB Eskilstuna MotorSport Arena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MickeJ Posted August 5, 2015 Share Posted August 5, 2015 20/8 siktar jag också på. Skall bara hinna få ihop en motor till det, delar är beställda så det kommer hinna lösa sig. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HovstaSX360 Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 Om det är uppehållsväder 20/8 kommer nog jag också.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 Misstänkt dåligt vevaxellager - knackar och lågt oljetryck. Ska undersökas ikväll så det blir nog ingen körning för mig imorgon. :image018: :banghead: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts