fleffas Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 EN UNDRAN jag har en fundering om att kunna träffas , under den långa vintern för att kunna snacka om vad som sker I garaget ,nya prylar?? och kanske kunna byta bort det som man bytt mot nytt äta lite gott?? kunna ha något roligt ihop några timmar Jag har ett förslag träffas har en aktivitet åker någonstanns och äter ,, resten av kvällen snackar vi ,tills ögon , och öron sluter sig sängplats ska man väl kunna finna för dom som vill ligga kvar kom med egna förslag hur NI vill ha det ,så man får en uppfattning om det finns intresse för något Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 JA! Bra idé! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axly Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Jaa, jag är absolut intresserad, låter grymt trevligt. (kan behöva lyssna på lite likasinnades ideer för inspiration) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Jaa, jag är absolut intresserad, låter grymt trevligt. (kan behöva lyssna på lite likasinnades ideer för inspiration) Det är alltid roligt att träffa likasinnade, ingen som försöker att byta samtalsämne...... kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Bra förslag fefflas! Jag röstar på att ha en vinter träff i norrland. Kanske i östersund ( finns en tiger åf där) o nära För medlemmar från norröver,som oftast har långt att åka annars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 Nu ligger ju Östersund ganska nära mitten av Sverige, så det måste ju vara idealiskt!! Jag är med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 O. Bara 10 mil till Åre. Borde va hyfsat lätt o sälja in till Resten av familjen..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Hur går det med detta? Har varit väldigt tyst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 vet inte vad "trådskaparen" har för planer , inga kanske för de va 0 respons ? Vi åker iaf upp till östersund/åre denna gång ska Micke Berg (polan tiger) slippa överraskningen att vi dyker upp fem i fyra en fredagkväll på hanses firma :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 0 respons? Jag ser åtminstone 5 som är intresserade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted January 5, 2015 Share Posted January 5, 2015 Som du kanske vet pac ! Så är 5 st som sitter framför datorn o säger "JA Va KUL" för lite för att de ska bli nåt.När de ( närmar sig ) kommer alla ursäkterna. o då är mer en hälften borta ! sen när de är dax att evt betala nåt då är man max 2 st kvar. Tro mig !! Jag har försökt att fixa en massa ban träffar här på forumet..... All heder till fefflas/christer mdf iaf gör ett försök :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Vi kommer rätt långt off topic om vi skall diskutera drivkrafter till att arrangera i Fleffas tråd och jag vet inte om det hjälper eller stjälper, men Fleffas om du tycker att vi sabbar så säg till för det är inte vår avsikt alls. :icon_oops: Javisst faller det ifrån en och annan. Har man tur så tillkommer det någon/några också när man blir tydligare med tid/plats/aktivitet. Att få uppslutning runt arrangemang är inte enkelt, hela livet och "verkligheten" brukar komma emellan. Det enda som är riktigt säkert är att träffarna blir inte av om man ger upp. Så man får bestämma sig och köra eller inte för att sedan ta det som kommer. Man behöver inte komplicera det mer än så. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 (edited) varför nappar inte ni i "utrednings gruppen" på jocke4you,s invit att fixa nån körning,ni har ju drivkraft samt rätt kontakter i klubben och gillar banåka Måste ju va ett lysande tillfälle o praktisera o utvärdera dessa nya regler i er regi ! utan att störa ordningen på kinekulle träffen ? Som pac sa bara slå näven i bordet fefflas om du får nog :blink:/> Edited January 6, 2015 by micke r1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Micke, vi är på G'... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Bra !! :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Pac: Har ni något annat på gång än Fleffas träff förslag, eller spånar ni vidare på den iden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 OK, för att vara jättetydlig(och återigen sorry för off topic till fleffas): Jag är inte involverad i fleffas förslag så vad som händer där är det bättre att du snackar med fleffas om. Däremot så är vi ett gäng som vill köra bana. Jag håller på och funderar på ett projektupplägg som vi skall lägga fram för styret så att vi får kalla det för ett "locost MK"-event. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Perfekt Pac! Då frågar vi Fleffas om han tänkt vidare på sin träff? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Jag kan lätt tänka mig att åka mot gurkstan o "dräggla" lite på hanses xtr 2 (om de var tanken) ? Ännu roligare vore o se den klar o Sträcka på rakan på pac,s kommande event :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Jag vill också kolla in Fleffas bygge, och Ramnäs ligger ju nästgårds! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fleffas Posted January 6, 2015 Author Share Posted January 6, 2015 Jag vill också kolla in Fleffas bygge, och Ramnäs ligger ju nästgårds! jag spånar gärna vidare på något skoj ,om det finns intresse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Bara att bestämma var och ungefär när så får vi hoppas att fler visar intresse och verkligen dyker upp. Jag kommer i alla fall om det inte krockar med jobbet, 4-skift och ca var 4:e helg. Christer J Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fleffas Posted January 6, 2015 Author Share Posted January 6, 2015 då får vi väll kola lite först vilken tid skulle passa bäst och på ett ungefär hur manga som vill,och kan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 vore skoj o kika på den färdiga xtr 2,an åxå :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 XTR2!!! :notworthy: Vad tror ni om i februari någon gång? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 Jobbar helg den 7-8 februari & 14-15 mars, men kan alla andra helger och kommer! Christer J Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 gokart tävling ? finns de nån inomhus i krokarna ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 En bit ifrån, men skitkul http://grangeshyrkart.se/?page_id=19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 (edited) Haft en sån med en yamma rd 350 motor :lol:/> Bra förslag :racesmile:/> Edited January 10, 2015 by micke r1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fleffas Posted January 11, 2015 Author Share Posted January 11, 2015 jag har tittat på en gocart ,men tror inte det finns någon hall I närheten någon som vet ????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Lilja Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 Skitkul med en vintersammankomst. Jag dyker upp om det löser sig med transport. // Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted January 15, 2015 Share Posted January 15, 2015 Om de blir nåt o datumet funkar kan du åka med mig(tänkte bo över i gurkstan) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts