LUPUS Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Vet att jag sett bra bilder någon gång på fina lister man trär över kanten på en aluplåt och som sitter på kylet och sedan tätar mot noskonen (avtätning) . Var handla ni detta ? eller vad heter en dylik list så man kan googla fram den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Jag vet att Swedol har lite olika lister. Bl.a. något som heter kantlist med tätring. Tyvärr finne inga bilder på hemsidan men ta en sväng till närmaste butik och kolla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersK Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 http://www.agenturaffaren.se/images/stories/katalog.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Jag har den listen från Swedol. Använder den till mitt bagageutrymme. Sök på BS-1797 på Swedols hemsida, finns mått och skiss. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted April 14, 2014 Author Share Posted April 14, 2014 http://www.eigenbrodt.se/Global/Produktprogram/Cooper/Cooper%20Marknad/Tatningslist_topptatning.JPG En sådan borde vara perfekt, skall googla lite vidare eller åka till Swedol ( hur kan man föresten ha en hemsida utan bilder.....) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Från Swedols hemsida... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted April 14, 2014 Author Share Posted April 14, 2014 Från Swedols hemsida... Swedols hemsida är utan bilder ??? testats på tre datorer nu ( eller är den EJ chrome supportad) Och behöver exact samma men med tätningen uppåt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 BS-1798: Du kanske klickar in på artikelnumret? Bilden syns bara i vyn innan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted April 14, 2014 Author Share Posted April 14, 2014 1798 handlad ! Såg bra ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted April 14, 2014 Share Posted April 14, 2014 Köpte du till mig med Lupus ? :)/> Jörgen B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted April 15, 2014 Author Share Posted April 15, 2014 2 meter så det blir inte mycket över Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts