Jari Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Någon mer än jag som är sugen på att köpa en extrem 7:a? http://www.blocket.se/stockholm/HAHLIN7_Super_Seven_46902052.htm?aw=1 Synd bara att pengarna inte finns. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krolleg Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Den är helt klart extrem. men 500k? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Mmm, drömma går ju :) 250k kanske. Kanske... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Skulle också säga 250k om man har sjukt tur eller om en norrbagge köper den... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elken Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Hej! Varför inte 500kkr? Att dra sporthojar 100-200 brukar kosta pengar...=) Klart det kostar att vara värst... Mvh Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Får hålla med! För 500 kkr finns det mycket roligt att köpa. I slutändan så är det en Se7en vi pratar om, hur extrem den än må vara.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henke_HJCC Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Får man inte den värsta Caterham CSR max utrustad för 500k ? Sen i alla läge hade jag köpt en Nissan GTR istället för både CSR:en eller annan Sjua oavsett hur extreme den är. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elken Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Får man inte den värsta Caterham CSR max utrustad för 500k ? Sen i alla läge hade jag köpt en Nissan GTR istället för både CSR:en eller annan Sjua oavsett hur extreme den är. Hej! En Nissan GTR drar inte en sporthoj 100-200 :prop: Men visst har ni rätt. Jag skulle också köpa annat för 500k. Dock tror jag inte att det är otänkbart att någon betalar 500k, t.ex. för att vara värst... Mvh Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 (edited) Frågan är om de överhuvudtaget är intresserade av att sälja. :huh: "Till salu för 500kkr!" är nog mer ett statement än ett seriöst säljförsök. Om inte annat får de ju väldigt mycket publicitet när de sticker ut näsan på det viset. För 500kkr får man en CSR och växel över att pimpa den för. Det är den vägen jag hade valt alla dagar i veckan. men det är ju jag det. Edited May 9, 2013 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 6, 2013 Share Posted August 6, 2013 Nu är det höstrea. :D Den ligger ute för 400kkr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted August 6, 2013 Share Posted August 6, 2013 Sådär ja! Nu vart det ett mer rimligt pris.... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts