Jump to content

5'e Juli: Grillafton på Kinnekulle!


Pac

Recommended Posts

Hoppas det inte är försent att ta med en kompis på grillfesten

17. Andreas Rauherz (+ 1 ?)

Och jag får med mig min lillebror också om det går bra :)

21. Jens Karlsson (+ 1 ?)

Nu börjar det bli sent att komma med ändringar. Beställningarna är lagda och det mesta annat redan inköpt.

Det är maten som är flaskhalsen. Men portionerna är väl tilltagna så i värsta fall får ni dela era portioner med era gäster.

Edited by Pac
Link to comment
Share on other sites

Ok, jo men jag kan dela med min gäst i alla fall, det är inga problem.

Det är väl inte i huvudsak maten man är där för iaf :)

Har en bit att åka så att åka själv blir lite långtråkigt att åka själv med annars.

Link to comment
Share on other sites

Kommer det finnas möjlighet att sova på campingområdet till lördagen för att kolla på morgondagens körning?

Hur funkar det annars för de som tänkt vara kvar till Lördagen?

Nått jag inte direkt tänkt på tidigare, men man kan väl närvara på lördagen utan att vara en del i körningen på banan utan som publik på området?

Tar ni nån avgift för oss som i så fall är kvar till Lördagen och är med då men inte kör?

Detta kanske förefaller uppenbart, jag vet inte, men jag kan inte hitta information om hur det här funkar.

Mvh Jens :)

Link to comment
Share on other sites

Q: Kommer det finnas möjlighet att sova på campingområdet till lördagen för att kolla på morgondagens körning? Hur funkar det annars för de som tänkt vara kvar till Lördagen?

A: Kolla Jockes inlägg här ovan.

Q: Nått jag inte direkt tänkt på tidigare, men man kan väl närvara på lördagen utan att vara en del i körningen på banan utan som publik på området?

A: Jadå, gäster är jättevälkomna. :)

Q: Tar ni nån avgift för oss som i så fall är kvar till Lördagen och är med då men inte kör?

A: Nej

Detta kanske förefaller uppenbart, jag vet inte, men jag kan inte hitta information om hur det här funkar.

Mvh Jens :)/>

Det finns inga dumma frågor Jens så fråga på bara. :)

Link to comment
Share on other sites

Som flera har sagt! Tack Pac (och Jocke4U som jag tror på ett hörn) för en kanontrevlig kväll. God mat och gôtt tjôt ända fram till läggdags!

Tål att göras om!

Edited by fege
Link to comment
Share on other sites

Grillaftonen var på ren svenska "sket-sköj!". Roligast var nog att vi lyckades få in varenda kotte till grill-däcket, anmäld eller inte. Det var ett sant nöje att sitta och mumsa på en grillbit, snacka lite och höra diskussionerna vid alla borden. :racesmile:

Tack till alla som hjälpte till att fixa så att det funkade trots mina klantigheter. Jag hade jättekul och känner att vi just påbörjat en tradition!:thumbsup: [:)]

Link to comment
Share on other sites

Japp håller med! Tack som f#¤%& för en trevlig grill kväll, blir lätt en tredition!!! L a a a a met va sjukt gott, smälte i mun! :notworthy:

Ps. Nedräkningen har börjat till nästa år... :)

//Björn

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...