Pac Posted June 27, 2013 Author Share Posted June 27, 2013 (edited) Hoppas det inte är försent att ta med en kompis på grillfesten 17. Andreas Rauherz (+ 1 ?) Och jag får med mig min lillebror också om det går bra :) 21. Jens Karlsson (+ 1 ?) Nu börjar det bli sent att komma med ändringar. Beställningarna är lagda och det mesta annat redan inköpt. Det är maten som är flaskhalsen. Men portionerna är väl tilltagna så i värsta fall får ni dela era portioner med era gäster. Edited June 27, 2013 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jens92 Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Ok, jo men jag kan dela med min gäst i alla fall, det är inga problem. Det är väl inte i huvudsak maten man är där för iaf :) Har en bit att åka så att åka själv blir lite långtråkigt att åka själv med annars. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted June 27, 2013 Author Share Posted June 27, 2013 Ja det är helt klart roligare att dela upplevelserna. Det är ju därför vi fixar den här träffen. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Kanske läge att köpa ut lite korv o bröd...som nödraket ! om maten inte räcker till alla ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted June 28, 2013 Author Share Posted June 28, 2013 Bra idé Micke! Det löser jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jens92 Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Kommer det finnas möjlighet att sova på campingområdet till lördagen för att kolla på morgondagens körning? Hur funkar det annars för de som tänkt vara kvar till Lördagen? Nått jag inte direkt tänkt på tidigare, men man kan väl närvara på lördagen utan att vara en del i körningen på banan utan som publik på området? Tar ni nån avgift för oss som i så fall är kvar till Lördagen och är med då men inte kör? Detta kanske förefaller uppenbart, jag vet inte, men jag kan inte hitta information om hur det här funkar. Mvh Jens :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Ingen avgift för att sova i depån. En del sover i släpet, i bilen, tält eller husvagn. Jag bäddar madrass i kombin och sover där. Annars finns det en del boenden här http://www.kinnekulle-ring.se/category.php?categoryID=4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 3, 2013 Author Share Posted July 3, 2013 Q: Kommer det finnas möjlighet att sova på campingområdet till lördagen för att kolla på morgondagens körning? Hur funkar det annars för de som tänkt vara kvar till Lördagen? A: Kolla Jockes inlägg här ovan. Q: Nått jag inte direkt tänkt på tidigare, men man kan väl närvara på lördagen utan att vara en del i körningen på banan utan som publik på området? A: Jadå, gäster är jättevälkomna. :) Q: Tar ni nån avgift för oss som i så fall är kvar till Lördagen och är med då men inte kör? A: Nej Detta kanske förefaller uppenbart, jag vet inte, men jag kan inte hitta information om hur det här funkar. Mvh Jens :)/> Det finns inga dumma frågor Jens så fråga på bara. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jens92 Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Tack så mycket, Nu är det solklart :) Vi hörs på fredag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 3, 2013 Author Share Posted July 3, 2013 ...Nu är det solklart... Sol ja! Det lovar både SMHI och YR.no inför vår grillkväll! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtimmyx Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Farsgubben hänger med också så han tar mitt käk eftersom jag är vegetarian. Tar med lite eget jox och slänger på grillen istället. Hoppas det funkar. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 4, 2013 Author Share Posted July 4, 2013 Klart det funkar! :) Det skall bli fint väder både på Fredag och på Lördag. :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 God mat och en trevlig grillkväll. Bra ordnat Pac! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 Då sover vi då ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Gött kött! Heja pac! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Tack för en mycket trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap. Bra gjort Per. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 (edited) Som flera har sagt! Tack Pac (och Jocke4U som jag tror på ett hörn) för en kanontrevlig kväll. God mat och gôtt tjôt ända fram till läggdags! Tål att göras om! Edited July 6, 2013 by fege Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Tack Pac :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Fint jobbat Pac, med kollegor Jörgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Tack än en gång Pac för ett perfekt initiativ, det blev en kanontrevlig kväll!! :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 7, 2013 Author Share Posted July 7, 2013 Grillaftonen var på ren svenska "sket-sköj!". Roligast var nog att vi lyckades få in varenda kotte till grill-däcket, anmäld eller inte. Det var ett sant nöje att sitta och mumsa på en grillbit, snacka lite och höra diskussionerna vid alla borden. :racesmile: Tack till alla som hjälpte till att fixa så att det funkade trots mina klantigheter. Jag hade jättekul och känner att vi just påbörjat en tradition!:thumbsup: [:)] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted July 7, 2013 Share Posted July 7, 2013 Håller med dig Pac Jörgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nallemannen Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Japp håller med! Tack som f#¤%& för en trevlig grill kväll, blir lätt en tredition!!! L a a a a met va sjukt gott, smälte i mun! :notworthy: Ps. Nedräkningen har börjat till nästa år... :) //Björn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts