Sala or bust Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 ..och soundtracket sen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 Gaddafi på svenska. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Allt är inte peppar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Att byta en sågkedja, om du blinkar så missar du det :blink: http://www.glomdalen.no/nyheter/article5350887.ece Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Hi Hi inte illa pinkat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 här kommer en historia Stig och Göran va jättesugna på att ta en krogrunda. Men allt de hade tillsammans var bara 15 kr. Då fick Stig en lysande idé och sprang in på ica och köpte en korv för de 15 kronorna. Kom Göran, sa han och slet med honom in på närmaste krog. De beställde in 2 jäger och två öl. När de druckit upp allt frågade Göran hur de nu skulle kunna betala för sig? Titta här, sa Stig och stoppade in korven genom blixtlåset! Han bad Göran gå ner på knä och suga av korven mitt inne på krogen. Bartendern såg vad de gjorde och slängde ut den utan att de betalade för drickat. Så fortsatte Stig och Göran. Efter 10 krogar Säger Göran att han har så fruktansvärt ont i knäna att han inte orkar med en enda krog till. Stig Svarar, men hur tror du jag känner mig?! Jag tappade ju korven efter tredje krogen kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Ha Ha den var tuff den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 åhå... fy fan..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Lite i stil med denna: In på en bar kommer en man och beställer 4 whisky och sveper den första, han ryser och utbrister -Det var en djävel att backa! Han tar genast den andra och sveper den också, ryser till och säger fy fan, det var en djävel att backa. När han tömt det tredje och fjärde glaset på samma sätt frågar bartendern om han inte gillade whiskyn. - Jodå, det var inget fel på whiskyn, men jag hade problem med att parkera min lilla Fiat här utanför, då det kom en lastbil som tutade och ville ha min ruta. Jag steg ut ur bilen och sa åt lastbilschauffören att jag skulle suga av honom om han fick in sin stora lastbil där. -Han var en djävel på att backa.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Löken och julgranen En familj sitter vid kvällsmaten och sonen frågar sin far: Hur många sorters bröst finns det? Fadern svarar lite generat, - Nu skall du höra min son, det finns tre slags bröst I tjugo års åldern är de som meloner, fasta och runda I trettio- fyrtio årsåldern är de som päron, fortfarande bra men hänger lite Men efter 50 är de som lök! Som lök? frågar sonen Fadern förklarar: Ja när du ser dom börjar du att gråta. Då blev dottern och hustrun småsura och dottern frågar högljutt sin mor - Hur många olika slags snoppar finns det? Modern ler och säger: Nu skall du höra min dotter, det finns tre sorter I tjugo årsåldern är den som ett ekträ, mäktig och hård I trettio-fyrtio årsåldern är den som ett litet björkträ, flexibel men pålitlig Men efter femtio är den som en julgran! En julgran? frågar dottern Ja, död från roten och uppåt medans kulorna bara hänger till pynt kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 (edited) :thumbsup: Edited March 30, 2011 by Kilkenny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Underbar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Äntligen en bra produkt. Finns på Blocket nu!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Hur gör man... ... när man varit ute och partajat för länge en natt? Smyg INTE in och tro att din partner sover för då blir det liv. SPARKA istället upp dörren och skrik: "NU JÄVLAR SKA HÄR KNULLAS!" Då ska du få se på en som sover! kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Hi Hi. ja garanterat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 Whats the news?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 (edited) tiderna förändras, här beröms både väghållningen och Polyglas-däcken. Undrar om våra bilar skulle spöa en GTX? Edited April 17, 2011 by stigge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 " a slight bit of oversteer" :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Några kilo svets på den. På skånska kallas det pugge-mura :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Tillverkaren till turbogrenröret fuskar!! Jag ser tydligt att det har använts rör. Normalt bygger man väl grenrören med svetsen på fri hand, eller gör ni på något annat sätt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted May 9, 2011 Share Posted May 9, 2011 Jo jag är lika upprörd som ni, man ser ju tydligt att 3 ans rör är 1 cm kortare än de andra. Va tänkte han på egentligen !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 (edited) -------> http://www.julienberthier.org/Love-love.html <--------- :prop: genialt. Edited May 16, 2011 by Kilkenny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted May 16, 2011 Share Posted May 16, 2011 Hur faen kommer man på en sån ide Ha Ha helt sjukt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 Kustbevakningen uppskattar den säkert :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 Den här trottoarprataren stod utanför MAXI Hälla Västerås. Jag tog kort på den i samband med Power Meet 2011. Jag har alltid önskat mig ett eget jordklot. Det som gjorde mig osäker så jag inte slog till och köpte var att jag skulle behöva bestämma mig för vilken sort. Finns det verkligen flera sorter? Hur många däremot var lätt. Jag nöjer mig med en. Skall jag ha flera måste jag göra mig av med en Sevenram för att få in jorden i verkstaden. Tänk att jag äntligen fått ta en helt egen bild på en rolig text på en skylt. Så glad jag blev. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Några viktiga skyltar till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Vilken hjälte! :D http://www.washingtonpost.com/world/europe/swedish-man-arrested-after-trying-to-split-atoms-in-his-kitchen-says-it-was-only-a-hobby/2011/08/03/gIQAEtD0rI_story.html?wprss=rss_homepage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Står även om denna locost-kärnreaktor i Sydsvenskan, http://www.sydsvenskan.se/sverige/article1520502/Forsokte-bygga-karnreaktor-i-sin-lagenhet.html Tror inte han har alla kylstavar i reaktorn... Ser framför mig uppfinnaren i Tillbaka till framtiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 För dom som vill ha många cylindrar men mycket lite vikt :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 med nitro http://www.youtube.com/watch?v=R1Ygf83DwlA&feature=related och kompressor http://www.youtube.com/watch?v=R1Ygf83DwlA&feature=related Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TonysGarage Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Eller en V12:a... Eller en 14 cyl. stjärnmotor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Det är en äldre herre i Karlskrona som byggt olika miniatyrer på flygplansmotorer både stjärn och andra. han har tillverkat allt själv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TonysGarage Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Eftersom hunden är den enda som aldrig klagar på att jag är i garaget så kunde ju ett "Hund klipp" va på sin plats. /Tony Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Så jävla häftigt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 I fall det regnar ute och man är körsugen :D http://www.youtube.com/watch?v=YtEBjpDlQ7Y Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted August 18, 2011 Share Posted August 18, 2011 Goodyear gör dom bästa däcken. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 I fall det regnar ute och man är körsugen :D http://www.youtube.com/watch?v=YtEBjpDlQ7Y Drake??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Kanske inget att skratta åt, men mycket tänkvärt. Särskilt om man har barn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Chicken nuggets Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 :lol: Käkar chicken nuggets precis nu, och har ärligt talat inget problem med hur dom tillverkas. :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Ha Ha vi får döpa om dig till soptunnan. :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Å andra sidan, hur tillverkas falukorv? Eller sylta? Även om jag vet vad dom innehåller så är jag inte så kräsen. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts