Jump to content

säkring och relähållare


Magoo

Recommended Posts

Jag vet inte om det var på detta forumet eller ett annat men det fanns en länk till en Engelsk?! firma som säljer säkring/relähållare. De är betydligt "snyggare" och smidigare än prylarna som finns på elfa å biltema. Är det någon som har koll på vart en sådan firma finns...

Det handlar om en hållare som tog både säkringar och reläer alternativt kunde man docka ihop flera av dom. Tyvärr har man ju haft data ras å länkar o dylikt e borta

Edited by Magoo
Link to comment
Share on other sites

Svarar ganska snabbt på min egen fråga.

http://www.polevolt.co.uk/acatalog/shop.html

denna firman har en del "snygga" och lite smidigare lösningar.

fuseholder.jpg

endast ett problem återstår, hur köper man därifrån, dom vill inte skicka utanför landsgränsen

Edited by Magoo
Link to comment
Share on other sites

Du kan fråga mig, jag säljer liknande delar. Finns hos de flesta bilelektriker antar jag. De byggs med moduler i storlek som ett standardrelä. Finns för 2, 4, 7 säkringar, maxisäkring, microsäkring, reläer, microreläer powerblock osv. Ordnar bilder i morgon. Christer J

Link to comment
Share on other sites

Om du ändå behöver hjälp med att få hem prylarna från England kanske jag kan hjälpa dig.

Träffar en av mina engelska kontakter i Norge på fredag,kan kolla med honom om han kan ta med sig.

Han flyger på torsdag.

Om det blir för kort känner jag flera som kommer hit regelbundet

Kan du bara beställa och få det levererat till adress i England så löser sig resten.

/Anders

Link to comment
Share on other sites

Svarar ganska snabbt på min egen fråga.

http://www.polevolt.co.uk/acatalog/shop.html

denna firman har en del "snygga" och lite smidigare lösningar.

fuseholder.jpg

endast ett problem återstår, hur köper man därifrån, dom vill inte skicka utanför landsgränsen

Vehicle Wiring Solutions i England har dessa. Jag köpte den där till mitt Mini bygge förra året. Fungerade prima :)

/Calle

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...