Arne k Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 Hej! Måste man ha katalysator på ett hemma bygge? Jag har dubbla veber 45. Det är väll så att bara jag kan hålla värdena på rätt nivå så är det okej utan? Quote
cealm Posted August 26, 2011 Posted August 26, 2011 (edited) Finns inget krav (än). Vid regbes kollas inga avgasvärden. När du skall kontrollbesiktiga första gången då får du visa upp vad bilen presterar för avgasvärden. Lite lustigt egentilgen.... Edited August 26, 2011 by cealm Quote
Arne k Posted August 27, 2011 Author Posted August 27, 2011 Jag tackar för svaret! Det är lite lustigt som du skrev. Quote
loop Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Två personer i min närhet hävdar att man numera inte får ha förgasare på amatörbyggen. Låter konstigt enligt mig. Så jag antar att det inte stämmer? Quote
Jörgen Posted August 1, 2014 Posted August 1, 2014 Går alldeles utmärkt att ha förgasare på amatörbyggen Jörgen B Quote
Recommended Posts