Jump to content

Div. delar till locostbygge


XTR

Recommended Posts

Nu när sjuan börjar bli klar så är det lite prylar över som inte kommer att användas.

#Megasquirt 2 V3.0 Inkl. kablage och kyl/tryck givare. Ombyggt med extra drivsteg för t.ex wasted spark på 4cyl motor. 2000:- SÅLT!

#GAZ svarta fjädrar 1.9*7" 250lbs 2st 400:-

#GAZ svarta fjädrar 1.9*9" 170lbs 2st 400:-

#Förgasarbrygga 900cc Honda Fireblade komplett förutom reglage till chocke, samt trottelfjädrar. 1000:-

#Manton Racing Aluminium spacers 4*108 bultdelning 50mm breddning. Kompletta med bult och muttrar. 1200:-

#4st E godkända projektorlampor 2st halvljus, 2st heljus från Louis.de 1500:- SÅLDA!

#Accusumpsystem från Canton Racing inkl. elektrisk styrventil och slangar.(sitter på bil skall ev. bytas mot torrsump system.) 1800:- SITTER KVAR I BIL, EJ TILL SALU!

#Bimarco Expert svarta FIA godkända glasfiberstolar. Modifierade så de går i ett Mc sorley +744 chassi. 3500:-

# SAABELT 3" 6-p bälten beg. röda 1600:-

#Fina Honda CRX stolar svarta med ställbart underrede. 800:-

#Autoguage universal bränsletanksgivare (ny). 200:-

#Hemmabyggd oljecatchtank i Rf med green cotton filter. 200:-

# Hemmabyggd bränslecatchtank i Rf. 200:- SÅLD!

#JBR25 Avlastningsventil med tratt som även går att systemansluta. Livstids garanti från tillverkaren(ny). 1200:-

#Rf Japsdämpare med 2.5" anslutning (ny i kartong) 500:-

#F1 Power kvalitets! dubbelkonat luftfilter använt, men tvättat och inoljat så som nytt igen. 300:- SÅLT!

Bilder på en del av sakerna hittar ni i min byggtråd http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=5528

annars så hör ni av er så kan jag maila bilder samt ge mer info om det är något ni undrar mer om. Kan skickas om så önskas, köparen står då för frakten.

Saker som är av intresse men fel pris?! PM:a mig!

MVH Mattias, ALINGSÅS 0708-588637

Edited by XTR
Link to comment
Share on other sites

INTE!

Det är ett universal effekt luftfilter (2.5" anslutning) sitter som en smäck i din sjua eller i din Saab.

//Mattias

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Är det någon som fortfarande är sugna på delar så kan jag ta med mig till Kinnekulle. Bimarco stolarna är sålda. Ring mig isåfall senast 15:00 imorgon. 0708-588637// Mattias

Link to comment
Share on other sites

#Accusumpsystem från Canton Racing inkl. elektrisk styrventil och slangar.(sitter på bil skall ev. bytas mot torrsump system.) 1800:- SITTER KVAR I BIL, EJ TILL SALU!

Det funkar bra eller?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fungerar mycket bra! Mkt billigare än torrsump, oljetrycket kan dock svajja lite när den laddar sig, men ett enkelt och välbeprövat koncept. Inte fel att ha oljetryck när man vrider om startnyckeln heller :thumbsup: (pre-oil)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...