Jump to content

Medlemskarta


Jocke4U

Recommended Posts

Den hade jag också missat.

Samma här....medlem i ungf. 2 år och inte med.

Tycker det vore bättre med en interaktiv där datat tas från orten i forumet och skapas dynamiskt. Då behöver ingen administratör manuell göra ändringar, vi själva får hålla det uppdaterat. Jonte et al har nog annat att göra :)

Link to comment
Share on other sites

jag är inte heller med där gick med 2004. Men det står seven byggare o jag har en Dutton och den är klar = inte byggare längre. nu utsorterare.

Edited by Thomas
Link to comment
Share on other sites

Det är mej ni får skylla på att den inte är uppdaterad ;)

Har väl runnit ut i sanden lite i takt med att klubben växt, det tar inte längre 5 min att uppdatera.

En interaktiv lösning vore naturligtvis att föredra. Förslag/ideer på lämpliga lösningar kan väl droppas direkt i denna tråd.

Mvh Ronny

Link to comment
Share on other sites

Ok Ronny ...här kommer ett förslag ;)

Eftersom det finns ort i forumet så skall det nog vara ganska enkelt att få till det

EDIT: Då jag jobbar med IT dagarna i ända så blir ALLTID alla manuella rutiner lidande, även om de kan vara små....ändå någon som måste göra något. Att jämställa med backuper...sånt kan inte vara beroende på att någon stoppar i en DVD och trycker på EN knapp....det blir inte av (tillräckligt ofta) :D

Edited by Jocke4U
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...