Jump to content

CealmSeven Nummer Åtta 3-wheeler Start 2010-08-12


cealm

Recommended Posts

Idag 1 nov 2012 hämtades 3-wheelern. Lite speciell transport kanske men efter en timme så var lastningen klar. På högkant i en skåpbuss.......Tur jag hade en hjullastare.

3w2012-11-011.jpg

3w2012-11-017.jpg

3w2012-11-018.jpg

På en boggitrailer som fick lov att kopplas av för lastning av 3-wheeler stod det en sådan här bil.

3w2012-11-012.jpg

3w2012-11-013.jpg

3w2012-11-014.jpg

3w2012-11-015.jpg

3-wheelern nya adress blir i Stömstadsregionen.

3w2012-11-016.jpg

Edited by cealm
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Herregud, vad var det för original som samlar på såna här fordon? Bilen på trailern har jag inte den blekaste om vad det är, ser ut som något ombyggt eller rent av en mycket tidig kit car. Grillen tycker jag mig ha sett någon annanstans och visst är det något franskt över ratten? Förvirringen äro fullständig.

Link to comment
Share on other sites

family guy: ---- Förvirringen äro fullständig. ---- Jag vet vad det är för bil, men när min kollega som hämtade 3-wheelern nämner namnet så inom 2 till 5 minuter så har namnet på fordonet halkat ur närminnet. Jag tar rätt på fakta igen och noterar det på forumet inom 3,59 sekunder annars får jag ringa igen och kolla på nytt.

Ingen kit-car det är en ovanlig bil i och med att det är en cab-version. Den informationen stannde dock i mitt minne och kunde återvinnas cirka 12 timmar senare. Så allt försvann inte.

Link to comment
Share on other sites

Suck! Ibland blir man ju bara trött på sig själv. Lätt som en plätt family guy att veta vad det är för bil. Jag ju regnumret! Kom på det 20 sek efter jag tryckt svar i förra inlägget.

Wikipedia Armstrong Siddeley Hurricane

Fabrikat: ARMSTRONG SIDDELEY HURRICANE

Färg: GUL

Fordonsår: 1947

Anta ägare: 2

I trafik första gången i Sverige: 1947-01-01

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...