Rohan Posted August 7, 2010 Posted August 7, 2010 Jag och en god vän försöker få loss handbromswiren från baknavet så vi kan dra loss den helt från baknavet. Vi har fått ur stoppen i änden men nu kan vi inte få ut den från navet. Fått bort något låsclips men nu sitter det som berget! Är man tvungen att ta till våld för att övervinna rosten eller ska man kunna vrida, skruva eller på annat sätt få ut wiren? Quote
Rohan Posted August 7, 2010 Author Posted August 7, 2010 Är en Sierra Laser (3 dörrars) från -87. Är trummor bak med trummor som pinnbulten till däcken sitter i. Quote
Christer J Posted August 7, 2010 Posted August 7, 2010 I änden på höljet sitter det hullingar som jä__as för det mesta om jag inte minns fel. Försök kläm ihop dom och lirka ur wiren. Good luck. Quote
Rohan Posted August 7, 2010 Author Posted August 7, 2010 (edited) Fick loss det. Fick vålda en hel del men de lossnade. De små hullingarna som sitter i en liten fläns gick åt skogen dock. Tyvärr så har jag skavt sönder plastningen på wiren litegrann. Kommer det bli ett problem? Edited August 8, 2010 by Rohan Quote
Recommended Posts