Panzer Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 Hej! Enligt min Haynesbok så skall där vara 1,5dl EP90 olja i kuggstången. Jag tycker detta verkar vara en stor källa till oljekladd. Är där någon som gjort på något alternativt sätt? Ni som har köpt eftermarknadsstänger: vad rekommenderas till dem? // JEK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 I min från rallydesign är det fett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 ta fett och blanda i liiite olja så det inte blir för tjockt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle17B Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 Jag körde ett mycket mjukt universalfett. NLGI 0 eller 1 tror jag det var. /Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayman Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 Jag körde på biltemas hjullagerfett. fungerar utmärkt. Ta lite extra så att kuggarna kan ligga o gotta sig i det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts