Jonas Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Min bror behöver ett nytt slangpaket till sin Mig svets (tror det är en Luna modell äldre). Någon som har tipps på var man kan köpa det till vettigt pris? Tools osv brukar ha en förmåga att ta ockerpriser när man ska handla som privatperson. Gärna i närheten av Malmö eller postorder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 nu vet jag inte hur du har det...men finns det inte en svets service firma i din närhet..handlade ett hos en lokal firma..fick ett bra pris vill minnas..finns numera bra smidiga med en kulled under hantaget..vet inte namnet nu men vi har sådana på jobbet skönt att slippa kämpa mot slangen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersK Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Om inte du hittar någon lokalt så ring och prata med Ingvar Frändeby på Verktygsboden i Borås, han brukar kunna fixa fram det mesta inom svets och reservdelar. Funkar inte att prata med någon annan än honom personligen, tyvärr. Även om de inte har det i sortimentet fixar han hem det från Mex (har agenturen för Parweld i Sverige, kanske går att handla direkt av dem, har inte försökt) ingvar@verktygsboden.se 033-15 72 75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 Kolla med Robban1 här på forumet . Han hade också lite problem med sin slangpaket för ett tag sedan. Tror att han hittat nån i Eslöv som kunde fixa det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 Kolla med Robban1 här på forumet . Han hade också lite problem med sin slangpaket för ett tag sedan. Tror att han hittat nån i Eslöv som kunde fixa det. Jepp de hade jag, köpte nytt på ITEK i eslöv :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted March 26, 2010 Author Share Posted March 26, 2010 Tack för tipsen, det verkar ha löst sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts