Frondelius Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 En rostfri tank med tra anslutningar. Vet inte var den kommer ifrån men kan vara läcker att använda som bensintank. 600mm lång och ca 300mm i diameter. Bud! Quote
Michael Th Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 (edited) slängde ner exakt en sådan från mitt loft när jag modifierade värme systemet.. när man har ett öppet värme system.. =expansions kärl.. satte ett tryckkärl vid pannan istället.. min fru tyckte "släng skiten".. men den e ju som sagt i Rf..och blank o fin..,rören upp till den var avrostade då dom varit i drift sedan -58 och dom var i vanligt svart.. + att jag rev väggen som dom gick upp i.. Edited December 11, 2009 by Michael Th Quote
Thomas Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 En rostfri tank med tra anslutningar. Vet inte var den kommer ifrån men kan vara läcker att använda som bensintank. 600mm lång och ca 300mm i diameter. Bud! En Citarent centimeterstock??? inte var dag man ser en sådan. Quote
Thomas Posted December 11, 2009 Posted December 11, 2009 slängde ner exakt en sådan från mitt loft när jag modifierade värme systemet.. när man har ett öppet värme system.. =expansions kärl.. satte ett tryckkärl vid pannan istället.. min fru tyckte "släng skiten".. men den e ju som sagt i Rf..och blank o fin..,rören upp till den var avrostade då dom varit i drift sedan -58 och dom var i vanligt svart.. + att jag rev väggen som dom gick upp i.. du kunde lämnat den på Stena och fått nån krona för den. eller sålt till en Rodbyggare. Quote
Michael Th Posted December 12, 2009 Posted December 12, 2009 min fru tyckt släng skiten.. men det gjorde inte jag..min e som sagt blank och fin.. Quote
Christer J Posted December 12, 2009 Posted December 12, 2009 Montera en värmare och ett stigarrör(kolonn) och behåll den. Quote
Michael Th Posted December 12, 2009 Posted December 12, 2009 hmmm jag befarar promille... :unsure: Quote
Christer J Posted December 12, 2009 Posted December 12, 2009 hmmm jag befarar promille... :unsure: Nejdå. Billackerare tex, destillerar sina färgrester och utvinner rent lösningsmedel. Man KAN använda den till andra saker också. Quote
Michael Th Posted December 12, 2009 Posted December 12, 2009 JAAAAAAAAAAAAAA kan gör destilerat vatten till batterier..och till fruns strykjärn....men nä. Quote
Christer J Posted December 12, 2009 Posted December 12, 2009 bra ide´, kanske skulle bygga en. Batterivatten i mängder. Men å andra sidan ska jag ju ha ett Odyssey batteri i min bil.. Så det är nog bättre att bygga mina två tankar av min rostfria plåt jag fick tag på i veckan.. Quote
Recommended Posts