Jump to content

Rostfri tank


Frondelius

Recommended Posts

slängde ner exakt en sådan från mitt loft när jag modifierade värme systemet.. när man har ett öppet värme system.. =expansions kärl.. satte ett tryckkärl vid pannan istället.. min fru tyckte "släng skiten".. men den e ju som sagt i Rf..och blank o fin..,rören upp till den var avrostade då dom varit i drift sedan -58 och dom var i vanligt svart.. + att jag rev väggen som dom gick upp i..

Edited by Michael Th
Link to comment
Share on other sites

En rostfri tank med tra anslutningar. Vet inte var den kommer ifrån men kan vara läcker att använda som bensintank.

600mm lång och ca 300mm i diameter.

Bud!

En Citarent centimeterstock??? inte var dag man ser en sådan.

Link to comment
Share on other sites

slängde ner exakt en sådan från mitt loft när jag modifierade värme systemet.. när man har ett öppet värme system.. =expansions kärl.. satte ett tryckkärl vid pannan istället.. min fru tyckte "släng skiten".. men den e ju som sagt i Rf..och blank o fin..,rören upp till den var avrostade då dom varit i drift sedan -58 och dom var i vanligt svart.. + att jag rev väggen som dom gick upp i..

du kunde lämnat den på Stena och fått nån krona för den. eller sålt till en Rodbyggare.

Link to comment
Share on other sites

bra ide´, kanske skulle bygga en. Batterivatten i mängder. Men å andra sidan ska jag ju ha ett Odyssey batteri i min bil.. Så det är nog bättre att bygga mina två tankar av min rostfria plåt jag fick tag på i veckan..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...