sorin Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 Nu har jag tröttnat vänta på att min kompis ska fixa det så jag ska försöka ordna det själv. skulle behöva två¨bromsokshållare bak till sierra ok. Finns det att köpa nya eller är det bara på skroten . Kan det vara så att både sierra och scorpio har samma ok ? ( Biltema har samma art-nr för både sierra och scorpio ) Tacksam för svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
therealpinto Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Sierra och Scorpio har samma ok bak, ja. Undantag för senare Scorpio kombi och 24v som har ventilerade skivor bak. /Gustaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pågen Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Returbilen i Malmö, en näve verktyg och max 30 minuter så är det klart, kostar väl några tior. Var där häromdagen och roade mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts