Krolleg Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Har hittat funktionen som visar alla nya ämnen sedan sissta besöket. Men vart finns knappen där jag går till senast olästa post i en tråd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Tryck på datumet för tråden. Om du lägger markören över så står det "go to last post" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krolleg Posted August 11, 2009 Author Share Posted August 11, 2009 Ja men är inte det senaste posten och inte senaste olästa posten? Om det är senast olästa posten borde texten ändras till last undread post. BTW varför inte ha det på svenska som det var förut? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimmen Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Du trycker på "View New Content" uppe i höra hörnet :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krolleg Posted August 15, 2009 Author Share Posted August 15, 2009 Som jag trodde. När jag trycker på den så kommer jag till SISSTA inlägget i tråden. Detta är jag totalt ointresserad av för jag vill komma till det SENASTE OLÄSTA INLÄGG!!! Vill jag se sissta inlägget går jag ju bara längst ner på sissta sidan... Om jag är borta från forumet i 4 dar och vill fortsätta läsa en tråd med 100 poster varav 15 är nya vill jag inte sitta å leta upp vart jag var sisst för 4 dagar sedan. Snälla fixa denna funktion snarast. Det är en av den absoulut viktigaste funktionen för ett forum. tycker iaf jag å jag vet många i min närhet som tycker lika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Håller med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norlin Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Som jag trodde. När jag trycker på den så kommer jag till SISSTA inlägget i tråden. Detta är jag totalt ointresserad av för jag vill komma till det SENASTE OLÄSTA INLÄGG!!! Vill jag se sissta inlägget går jag ju bara längst ner på sissta sidan... Om jag är borta från forumet i 4 dar och vill fortsätta läsa en tråd med 100 poster varav 15 är nya vill jag inte sitta å leta upp vart jag var sisst för 4 dagar sedan. Snälla fixa denna funktion snarast. Det är en av den absoulut viktigaste funktionen för ett forum. tycker iaf jag å jag vet många i min närhet som tycker lika. En funktion jag använde mig mycket av förut, som jag saknar nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 är inne på forumet flera gånger /dag/kväll saknar oxå denna funktionen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Det är bara att klicka på "View New Content" och därefter Topicrubriken. Funkar hos mej i alla fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norlin Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Det är bara att klicka på "View New Content" och därefter Topicrubriken. Funkar hos mej i alla fall. Snacka om dold feature :unsure: ...men det funkar ju, tack för tippset :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krolleg Posted August 18, 2009 Author Share Posted August 18, 2009 Nu har jag hittat funktionen. Den finns om man går in i "vanliga" forumdelen och klickar in på något så finns denna funktion. Det är alltså en liten pil alldeles till vänster om tråd topic och heter "go to last undread post" MEN!!! Fixa så att denna funktion finns då man trycker på "wiew new content" också! Wiew new conten och go to last undread post är alltså inte samma funktion. Kan ordna bild för att förtydliga detta i eftermiddag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Det gör den, funkar för mig i alla fall. Efter att du tryckt View new content kommer en lista upp på trådar med uppdateringar i. Klickar man på trådens rubrik så kommer man inte till början på tråden utan till senast olästa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Ja men är inte det senaste posten och inte senaste olästa posten? Om det är senast olästa posten borde texten ändras till last undread post. BTW varför inte ha det på svenska som det var förut? :) Språket väljer du längst ner till vänster. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts