caterham_csr260 Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Är det något fel på rejsa.nu servern? Jag kommer inte in där! :angry: Någon som vet någonting om det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Den var nere i måndags också. Tyvärr är Herr Thomé inte tillgänglig och servern står hemma hos honom har jag för mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
caterham_csr260 Posted August 29, 2007 Author Share Posted August 29, 2007 Hur stor kapacitet tror du att man behöver? Jag har en gammal server som jag skulle kunna köra som backup på rejsa om det så behövs. Tyvärr har jag inte något lämpligt bredband för det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Magnus kör egen firma inom databranschen (www.tystpc.nu), så hårdvaran är nog det minsta problemet i detta fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
caterham_csr260 Posted August 30, 2007 Author Share Posted August 30, 2007 (edited) JO men det jag menar är om hans bredband inte fungerar, då spelar inte hårdvaran någon roll! Men sidan www.tystpc.se fungerar ju inte alls. Edited September 7, 2007 by Jocke E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Vi ska väl inte spekulera allt för mycket i detta. Det kommer nog en förklaring när rejsa är uppe igen. Dessutom så ligger nog tystpc på samma server som rejsa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falk Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Tekniken spökar lite... Och pga att Magnus som driver forumet är sjuk och därför inte har möjlighet att fixa till det f.n. tar det eventuellt ett tag att få snurr på det igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
caterham_csr260 Posted August 31, 2007 Author Share Posted August 31, 2007 (edited) Nu är sidan igång igen! :racesmile: Edited September 1, 2007 by caterham_csr260 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magoo Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 nu är sidan nere igen :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falcor Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Nån mer än jag som inte kommer in på rejsa idag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 var nere hela dagen igår också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Rätt vanligt va? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Den servern hade nog mått bra av lite tusenmilaservice med olje- och filterbyte... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 Kommer ni in? Undrar vad som har brunnit nu? /Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 Nä, kom inte in igår heller... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 Nere sen i fredags Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 Nu funkar det igen! :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts