Fredo Posted March 31, 2007 Share Posted March 31, 2007 Om man tar en sierra 2,9 med V6 cologne 2,9 får man in den i vanligt chassi då? Eller är den för hög? Även lite oklar över om de har typ 9 låda. har sökt runt lite och förstår att det är att föredra, men jag kan inte hitta ngn referens... Sökfunktionen på forum är inte så värst bra tycker jag :( MAO: Cologne V6 2,9 - får den plats? har den rätt låda? /Fredrik (som nu har påbörjat sökandet efter donatorer) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
therealpinto Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 2.9 har MT-75, men man kan ju använda en typ 9 från 2.8 om man vill. Motorn är ganska hög men "plats" beror ju på hur man gör huven. /Gustaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morty Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 Jag har en sprängkåpa från en 2.8 passande till typ 9 om någon skulle vara intresserad. Obs, priset är riktigt lågt! Mvh Magnus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts