Mats G Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Snart har detta året gått också....hur vill ni ha medlemsavgiften för år 2007... en som undrar lite försiktigt... mvh Mats Gustavsson i Tibro ps....mitt bygge står på bakhjulen idag för 1:a gången....ds Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted December 27, 2006 Share Posted December 27, 2006 Tack Bossen för att du frågar. :) Jag har tänkt att sända ut en E-postfaktura på medlemsavgiften. Problemet är att alla medlemmar inte skriver upp sin epostadress när de går in i klubben. Medlemsavgiften är som säkert alla känner till nu efter många inlägg på forumet årsbaserad 1/1 till 31/12 oavsett när man gått in i klubben. Om ni vill betala avgiften så är det till Locost Sweden PG Nr 367442-1. Avgiften är 220:- och glöm inte att skriva in medlemsNr, och även emailadressen så jag kan föra in den i medlemsregistret. Eddy Kassörn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Hej alla Medlemmar :D Ett stort tack till alla er som betalat in sin medlemsavgift så snabbt. Vi lockade med att de som betalade snabbt skulle få en liten försenad "Hjulklapp". Jag beklagar att vi inte har kunnat sända över kvitto och den lilla presenten förän i dag. Orsaken är att det företag som fick i uppdrag att tillverka den inte lyckades hålla löftet att leverera före nyår. Först i fredags fick vi leverans. Men fortfarande saknas 125 avgifter som vi med tacksamhet ser fram mot att få bokföra. Sätt in 220:- på PG Nr: 367442-1 glöm inte skriva ert medlemsnummer och er Epostadress. Eddy "Kassör´n" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅ vilken fin bonuspresent! Kommer att sitta perfekt på min bil! :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 ja den var verkligen fin. man tackar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Tackar tackar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Instämmer i kören, Tack! :notworthy: /Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 jag får tacka för presenten. en liten fråga kan man måhända köpa sådana för att använda som ``navkapslar´´ typ 4 till typ va.. :w00t2::prop: :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Ja! Vi håller på med en medlems shop här på forumet.... kommer upp snart! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Tackar, herr ordförande och herr kassör :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackbirdseven Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Jag som har gått och väntat på extra bonusen, så har sambon tagit med sig posten i bilen när hon åkte och jobbade eftermiddags skiftet :doh: . Ska bli kul att se den ikväll, när hon kommer hem :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 För att ni andra ska se vad ni missade så kommer här en liten bild. En rund välvd badge som är 50mm i diameter. Passar perfekt på noskonen på sjuan :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 fick min idag oxså... kanonfin... :thumbup: ( ps, de skulle vara 1 st rund silverknapp å en lapp med "skattemärket" på med i kuvert va ??? mitt kuvert va "mindre helt" å de satt en fin liten klisterlapp på från posten där det står "Din försändelse har tyvärr skadats under postbehandlingen. Vi ber om ursäkt. Posten" :( tänkte bara så de inte fattas något... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Det stämmer Acke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 kan berätta att mitt kuvärr oxå var trasigt... såg dom 2 nämda artiklarna och utgick från att det var allt.. tror även att Badgen kan vara perfekt som klistermärke på en liten ``navkapsel´´ fast det blir ju några kronor för 5 st (går ju att flytta kapslarna till R däcken :racesmile: ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 För att fylla på så var mitt kuvert också trasigt. Det var nog ett smått under att allt var kvar. :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Jag börjar bli lite nervös nu att det inte går att skicka i vanligt kuvert. Jag tror att det är postens sorteringsmaskiner som inte passar. Hur hanterar vi det här. Kan det vara många fler som är trasiga? :unsure: Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 (edited) verkade som inte kuväret var riktigt igenslickat..och därför kanske fastnat i någon av postens maskiner... mer saliv så är problemet kanske löst eller bättre kuvär. kanske dom rivs upp pga ``badgen´´ som låser fast kuväret.. hur som, grejerna kom fram och det e ju bra :thumbup: Tack så mycket. Edited February 1, 2007 by Michael Th Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Jag har jobbat på Posten och kört maskinerna som sorterar just dessa kuvert. Och den är inte snäll mot annat än helt platta, jämntjocka kuvert... Kuverten får i detta fallet en granskning först på storlek och tjocklek. Hade de varit lite tjockare hade de sorterats manuellt men nu kommer de till maskinen... De flesta klarar sig nog, men inte alla. Billigaste fullösningen (locost :P ) hade varit att knyckla ihop en boll med papper och stoppa i, då hade kuverten inte kommit till maskinen utan sorterats manuellt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Mitt kom fram helt och fint. Tack. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent-711 Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 (edited) :racesmile: Hej! Det har gott minst fyra veckor sedan jag betalade in 220:- Men Jag tror att posten är nerlagd !!?? Jag har inte fått något kvitto... Alias:Kent-711. Mejl:michael.forsman(snabelA)mjole(punkt)com Adress:Klabbenvägen 42 905 83 Umeå. M.V.H: Mifo..... Edited February 2, 2007 by Jocke E Dölj mailadress för spammare !!! PM'a uppgifter till kassör istället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 du får nog räkna med att det tar lite tid ända till UME! nej skämt åsido så är posten ett skämt numera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Mitt kuvert kom i en plastpåse, med ett klistermärke där posten bad om ursäkt för sin hårda behandling... Som tur var så var innehållet i bra skick, tackar för presenten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Ja ner till Blekinge har dom inte hittat post grabbarna iallafall, men vem vet, dom kanske skulle till ume först på denna vändan :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 (edited) tja till Karlskrona (Thomas) och till Kallinge/ronneby (undertecknad) har posten hittat.. :blink: kanske svår postgång hem till dig.. :mad: Edited February 2, 2007 by Jocke E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Jo här är det fortfarande vitt på kartorna (outforskat område) MEN så var INTE fallet , det vara bara min söta fru som GLÖMDE att säga att jag fått post , den viktigaste posten i världen :angry: Men å andra sidan frågade jag inte heller :wacko: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Jonsson Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Ja, en annan har ju gått och väntat och undrat vad som skulle komma, men ack. Ingenting har kommit. Så nu när man loggar in på bankens hemsida och ska betala mobilräkningen (som ska vara betald till i morgon...) så vad ser man där, om inte en betalning till locost sweden som inte har gått igenom utan har legat och skvalpat i en månad... Skickade om den nu, så man får sitt "skattemärke" i alla fall :angry: /Patrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats G Posted February 4, 2007 Author Share Posted February 4, 2007 Tjenare... Jag finns i Tibro men inte har jag fått någon dekal....men den kommer nog !!! Jag är lycklig ända....Fixade till SFRO 1 idag med några små anmärkningar inget allvarligt.. mvh Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Hej Mats. Vilket MedlemsNr. har du i klubben. Det är Nr som medlem i Locost Sweden MK vi talar om. Inte på forumet. :) Eddy Kassör´n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats G Posted February 5, 2007 Author Share Posted February 5, 2007 Hello Eddy.. Jag har medlemsnummer 27 mvh Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Brevet är på gång och tack för att du hörde av dig. Är det några fler medlemmar i Locost Sweden MK och som är medveten om att ni betalat in er avgift men fått vänta länge på post från oss, skicka mig ett PM så får vi reda ut det tillsammans. Nu hoppas jag att ni kommer ihåg att det dröjde ca 6 veckor innan vi fick vårt klubbmärke som vi hoppas skall få pryda våra bilar. Nu sänder jag kvitto och dekal på vändande post. Eddy Kassör´n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Hej, jag fick min andra dekal idag. är detta riktigt? ingen blir gladare än jag ifall så är fallet. Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Njaa, det är väl ett misstag av mig, har lite problem med att tolka mina anteckningar ibland :wacko: Men nu tror jag att jag har koll på det, så försök inte.... ;) Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 kan jag behålla den eller ska den i retur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ploogen Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Tack :notworthy: Det komm idag!!!!Väldigt fint märke :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Thomas Du måste nu bygga 2 bilar istället :biglaugh2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 visst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 får man fråga om specen på ditt nästa bygge??? lättvikts?? !! :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Hej Har jag förstått det rätt att det skulle vara mer än medlemskotet och 07 ärket man klistrar på kortet??? Ett seven märke i silver? Det låg inte i mitt kuvert och det var riktigt luggslitet då det kom, Sablars tjyvaktiga :angry: postsorteringsmaskiner. Jag var så lycklig att jag fått mitt medlemskort :wub: att jag inte tänkte på annat! Nåja det kommer fler år innan min är på gatan så man får väl hoppas tills nästa medlemsmärke. /Fredrik nr: 95 :hypocrite: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 jo, de skulle vara med ett runt silvrigt noskonsmärka.. ( bild som Jonte bifogade.. http://surl.se/pictures/20071/20130.jpg ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 det skulle ju va kul med en rod med alu 8:a eller en Ariel Atom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 :thumbup: kanske rod med Volvo 8.. :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 :console: Vedde Det kommer ett nytt till dig. Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts