Jump to content

Medlems Avgift 2007


Mats G

Recommended Posts

Snart har detta året gått också....hur vill ni ha medlemsavgiften för år 2007...

en som undrar lite försiktigt...

mvh Mats Gustavsson i Tibro

ps....mitt bygge står på bakhjulen idag för 1:a gången....ds

Link to comment
Share on other sites

Tack Bossen för att du frågar. :)

Jag har tänkt att sända ut en E-postfaktura på medlemsavgiften. Problemet är att alla medlemmar inte skriver upp sin epostadress när de går in i klubben.

Medlemsavgiften är som säkert alla känner till nu efter många inlägg på forumet årsbaserad 1/1 till 31/12 oavsett när man gått in i klubben.

Om ni vill betala avgiften så är det till Locost Sweden PG Nr 367442-1. Avgiften är 220:- och glöm inte att skriva in medlemsNr, och även emailadressen så jag kan föra in den i medlemsregistret.

Eddy Kassörn.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej alla Medlemmar :D

Ett stort tack till alla er som betalat in sin medlemsavgift så snabbt.

Vi lockade med att de som betalade snabbt skulle få en liten försenad "Hjulklapp". Jag beklagar att vi inte har kunnat sända över kvitto och den lilla presenten förän i dag. Orsaken är att det företag som fick i uppdrag att tillverka den inte lyckades hålla löftet att leverera före nyår. Först i fredags fick vi leverans.

Men fortfarande saknas 125 avgifter som vi med tacksamhet ser fram mot att få bokföra. Sätt in 220:- på PG Nr: 367442-1 glöm inte skriva ert medlemsnummer och er Epostadress.

Eddy "Kassör´n"

Link to comment
Share on other sites

fick min idag oxså... kanonfin... :thumbup:

( ps, de skulle vara 1 st rund silverknapp å en lapp med "skattemärket" på med i kuvert va ??? mitt kuvert va "mindre helt" å de satt en fin liten klisterlapp på från posten där det står "Din försändelse har tyvärr skadats under postbehandlingen. Vi ber om ursäkt. Posten" :(

tänkte bara så de inte fattas något...

Link to comment
Share on other sites

kan berätta att mitt kuvärr oxå var trasigt... såg dom 2 nämda artiklarna och utgick från att det var allt..

tror även att Badgen kan vara perfekt som klistermärke på en liten ``navkapsel´´ fast det blir ju några kronor för 5 st (går ju att flytta kapslarna till R däcken :racesmile: )

Link to comment
Share on other sites

Jag börjar bli lite nervös nu att det inte går att skicka i vanligt kuvert. Jag tror att det är postens sorteringsmaskiner som inte passar. Hur hanterar vi det här. Kan det vara många fler som är trasiga? :unsure:

Eddy

Link to comment
Share on other sites

verkade som inte kuväret var riktigt igenslickat..och därför kanske fastnat i någon av postens maskiner... mer saliv så är problemet kanske löst eller bättre kuvär.

kanske dom rivs upp pga ``badgen´´ som låser fast kuväret..

hur som, grejerna kom fram och det e ju bra :thumbup: Tack så mycket.

Edited by Michael Th
Link to comment
Share on other sites

Jag har jobbat på Posten och kört maskinerna som sorterar just dessa kuvert. Och den är inte snäll mot annat än helt platta, jämntjocka kuvert... Kuverten får i detta fallet en granskning först på storlek och tjocklek. Hade de varit lite tjockare hade de sorterats manuellt men nu kommer de till maskinen... De flesta klarar sig nog, men inte alla. Billigaste fullösningen (locost :P ) hade varit att knyckla ihop en boll med papper och stoppa i, då hade kuverten inte kommit till maskinen utan sorterats manuellt.

Link to comment
Share on other sites

:racesmile:

Hej!

Det har gott minst fyra veckor sedan jag betalade in 220:-

Men Jag tror att posten är nerlagd !!??

Jag har inte fått något kvitto...

Alias:Kent-711.

Mejl:michael.forsman(snabelA)mjole(punkt)com

Adress:Klabbenvägen 42 905 83 Umeå.

M.V.H: Mifo.....

Edited by Jocke E
Dölj mailadress för spammare !!! PM'a uppgifter till kassör istället.
Link to comment
Share on other sites

Mitt kuvert kom i en plastpåse, med ett klistermärke där posten bad om ursäkt för sin hårda behandling... Som tur var så var innehållet i bra skick, tackar för presenten!

Link to comment
Share on other sites

Jo här är det fortfarande vitt på kartorna (outforskat område)

MEN så var INTE fallet , det vara bara min söta fru som GLÖMDE att säga att jag fått post , den viktigaste posten i världen :angry:

Men å andra sidan frågade jag inte heller :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Ja, en annan har ju gått och väntat och undrat vad som skulle komma, men ack. Ingenting har kommit. Så nu när man loggar in på bankens hemsida och ska betala mobilräkningen (som ska vara betald till i morgon...) så vad ser man där, om inte en betalning till locost sweden som inte har gått igenom utan har legat och skvalpat i en månad...

Skickade om den nu, så man får sitt "skattemärke" i alla fall

:angry: /Patrik

Link to comment
Share on other sites

Tjenare...

Jag finns i Tibro men inte har jag fått någon dekal....men den kommer nog !!!

Jag är lycklig ända....Fixade till SFRO 1 idag med några små anmärkningar inget allvarligt..

mvh Mats

Link to comment
Share on other sites

Brevet är på gång och tack för att du hörde av dig.

Är det några fler medlemmar i Locost Sweden MK och som är medveten om att ni betalat in er avgift men fått vänta länge på post från oss, skicka mig ett PM så får vi reda ut det tillsammans. Nu hoppas jag att ni kommer ihåg att det dröjde ca 6 veckor innan vi fick vårt klubbmärke som vi hoppas skall få pryda våra bilar.

Nu sänder jag kvitto och dekal på vändande post.

Eddy Kassör´n

Link to comment
Share on other sites

Hej

Har jag förstått det rätt att det skulle vara mer än medlemskotet och 07 ärket man klistrar på kortet??? Ett seven märke i silver? Det låg inte i mitt kuvert och det var riktigt luggslitet då det kom, Sablars tjyvaktiga :angry: postsorteringsmaskiner.

Jag var så lycklig att jag fått mitt medlemskort :wub: att jag inte tänkte på annat!

Nåja det kommer fler år innan min är på gatan så man får väl hoppas tills nästa medlemsmärke.

/Fredrik nr: 95 :hypocrite:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...