Jump to content

Synd att det är så långt till Västernorrland...


Recommended Posts

Diffbroms i alla fall. Men hyfsat fräscha MkI XR4x4 är ovanliga nu, de ska inte skrotas som donatorbilar utan renoveras ;-)

Hur sugen är du på en diffklump med viskobroms? Jag tror att jag vet var det finns en...

/Gustaf

Link to comment
Share on other sites

Jag tror att jag såg en på en närbelägen skrot men jag tror inte skrotaren har koll på vilken som har diffbroms och inte. Men det måste dubbelkollas och bilen var lite bökigt placerad.

Om du verkligen vill ha den och kan tänka dig att betala frakt och en slant för att jag släpar fram bilen, maila mig på therealpinto@yahoo.com

/Gustaf

Link to comment
Share on other sites

Jag har en kompis som har en 4x4 som är så risigt att hälften kunde vara nog. Den går nog billigt om nån är intresserad.

Han har precis bytt motor i den, men karossen är så murken att man blir rädd när man ser den.

PM:a mig om ni är intresserad.

Link to comment
Share on other sites

Jag tror att jag såg en på en närbelägen skrot men jag tror inte skrotaren har koll på vilken som har diffbroms och inte. Men det måste dubbelkollas och bilen var lite bökigt placerad.

Om du verkligen vill ha den och kan tänka dig att betala frakt och en slant för att jag släpar fram bilen, maila mig på therealpinto@yahoo.com

/Gustaf

Tack för erbjudandet. Det är ett alternativ...

Jag hör av mig i så fall.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...