Fredrik i Trollhättan Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 (edited) ... http://www.blocket.se/vi/8620961.htm?ca=16_s Jag hade köpt den över telefon... Edited June 27, 2006 by Fredrik i Trollhättan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 varför det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted June 27, 2006 Author Share Posted June 27, 2006 Diffspärr... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
therealpinto Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Diffbroms i alla fall. Men hyfsat fräscha MkI XR4x4 är ovanliga nu, de ska inte skrotas som donatorbilar utan renoveras ;-) Hur sugen är du på en diffklump med viskobroms? Jag tror att jag vet var det finns en... /Gustaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted June 28, 2006 Author Share Posted June 28, 2006 Var? Var? Får jag tag i en bromsad diff så skonas en Sierra 4x4 till eftervärlden.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
therealpinto Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Jag tror att jag såg en på en närbelägen skrot men jag tror inte skrotaren har koll på vilken som har diffbroms och inte. Men det måste dubbelkollas och bilen var lite bökigt placerad. Om du verkligen vill ha den och kan tänka dig att betala frakt och en slant för att jag släpar fram bilen, maila mig på therealpinto@yahoo.com /Gustaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 Jag har en kompis som har en 4x4 som är så risigt att hälften kunde vara nog. Den går nog billigt om nån är intresserad. Han har precis bytt motor i den, men karossen är så murken att man blir rädd när man ser den. PM:a mig om ni är intresserad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 ... http://www.blocket.se/vi/8620961.htm?ca=16_sJag hade köpt den över telefon... 0-500 mil! :biglaugh2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted June 29, 2006 Author Share Posted June 29, 2006 Jag tror att jag såg en på en närbelägen skrot men jag tror inte skrotaren har koll på vilken som har diffbroms och inte. Men det måste dubbelkollas och bilen var lite bökigt placerad.Om du verkligen vill ha den och kan tänka dig att betala frakt och en slant för att jag släpar fram bilen, maila mig på therealpinto@yahoo.com /Gustaf Tack för erbjudandet. Det är ett alternativ... Jag hör av mig i så fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts