anton Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=21027 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Å där slet man på vinterövningarna i flygvapnet.... -35 *brrr* Tyvärr lite långt upp för mig denna sommar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=21027 Jag kollar nu om det finns möjlighet för oss att få vara med! Återkommer med svar a.s.a.p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Då har jag fått svar ! :D Alla bilar är välkomna. BMW Club Schweden Nord sektionen Inbjuder till Åmsele flygbas Den 6 augusti Program 08:00 Öppnar insläpp och besiktning 10:00 Förare möte för super stage banan och lilla slingan 10:15 Körning 16:45 Åter samling 17:00 Avslutning Kostnad 300:- Det är första gången vi fixar en träff där så vi får väl se hur det funkar. Ni här hjärtligt välkomna. Fredrik Markusson www.fotki.com/trackerswe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Ett ypperligt tillfälle för er i Norr att få testa era 7:or. :thumbup: :thumbup: Hoppas att det blir några från Locost Sweden som kan deltaga! Glöm i så fall inte att Fota/Filma :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gustav Sundberg Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Jag kommer med min westfield! Den är iof inte så besiktad som den borde, så det blir nog rätt lugn körning för min del... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Ni som ska dit kan väl göra reklam för Locostsweden MK Ladda ner våra visitkort och printa ut dom :thumbup: Finns HÄR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted July 24, 2005 Author Share Posted July 24, 2005 Hej jag kommer också dit om bilen håller i hop på midlanda,Gustav jag tror det finns plats kvar där om du är sugen att köra http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=19218&start=42 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Och glöm inte att Fota / Filma ! :D Alla bilder kan mailas till mig för hemsidan, Så fixar jag eller Jonte resten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gustav Sundberg Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Hej jag kommer också dit om bilen håller i hop på midlanda,Gustav jag tror det finns plats kvar där om du är sugen att köra http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=19218&start=42 Midlanda blir nog värre för mig.. Har ju inte besiktat bilen, så den går inte försäkra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sword Posted July 26, 2005 Share Posted July 26, 2005 Hmmm... Kanske om ett par år, om man vågar, vi ska ju ha BMW-drivlina i vårt bygge, så frågan är om man blir välkommnad eller utbuad. Vi skulle kanske ta donatorbilen (som fortfarande är körbar, skattad och besiktigad) och dra en repa med... :prop: /Fredrik o Anna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 Hmmm... Kanske om ett par år, om man vågar, vi ska ju ha BMW-drivlina i vårt bygge, så frågan är om man blir välkommnad eller utbuad. Vi skulle kanske ta donatorbilen (som fortfarande är körbar, skattad och besiktigad) och dra en repa med... :prop: /Fredrik o Anna Självklart ska du dit sen med din Locost. Du har ju optimerat BMW-konceptet till perfektion :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gustav Sundberg Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 Hur blir det nudå... Vilka härifrån kommer? Jag kommer iaf. 1. Gustav m. Westfield. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted August 3, 2005 Author Share Posted August 3, 2005 Tjena jag kommer nog också bilen är fortfarand hel efter mittsverge banan förra helgen,måste bara för söka få tilllåtelse av Häxan,kan bli svårt två helger i rad men det är ganska nära till Lycksele djurpark så man får ta med sig familjen och åka dit efter man kört. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 ,måste bara för söka få tilllåtelse av Häxan,kan bli svårt två helger i rad men det är ganska nära till Lycksele djurpark så man får ta med sig familjen och åka dit efter man kört. :D Så farlig är hon väl inte... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Ett ypperligt tillfälle för er i Norr att få testa era 7:or. :thumbup: :thumbup: Hoppas att det blir några från Locost Sweden som kan deltaga! Glöm i så fall inte att Fota/Filma :D http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=4353 Kommer säker bilder på rejsa också :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gustav Sundberg Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Alla som har möjlighet bör verkligen släpa sig till Åmsele Raceway nästa gång det bär av med ett arrangemang! Hur kul som helst, perfekt väder oxå (såklart, vi höll ju till i norrland) Och god mat som man kunde köpa på stället.. Superstage är verkligen kul! nu är ju inte det här den äkta banan men, så identisk den kan bli :) Riktig tidtagning fanns iaf på plats! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Superstage är verkligen kul! nu är ju inte det här den äkta banan men, så identisk den kan bli :)Riktig tidtagning fanns iaf på plats! Och snabbt gick det ju också :thumbup: :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts