Göran Nilsson Posted 7 hours ago Posted 7 hours ago Jag ska använda MaxECU och Android läsplatta till instrumentpanel , fart, varvtal mm. Jag vill ha en lika dan läsplatta till backkameran så jag har letat efter en backkamera som jag kan koppla till den andra läsplatta. Först hittade jag en wifi backkamera som jag beställde. Den hade en jättefin bild men fungerade nästan som en stillbildskamera pga att bilden uppdaterades ungefär var 5:te sekund, rätt kass med andra ord. Skickade tillbaka den till Teknikdelar och fick tillbaks de 499kr. Nästa försök blev en webbkamera. Den krävde att läsplattan var förberett för OTG. Läste på om det och laddade hem en app som kollade om läsplattan var förberedd för OTG och det var den. Trots det fick jag ingen bild på läsplattan, det visade sig att man var tvungen att ha en särskild OTG kabel mellan läsplattan och kameran. Nu fick jag en klar och fin bild i läsplattan. Dock så kan jag inte ladda läsplattans batteri samtidigt som kameran är inkopplad. Jag tar gärna emot tipps på hur jag ska lösa laddningen. Quote
Recommended Posts