vedde Posted Tuesday at 08:53 PM Posted Tuesday at 08:53 PM Någon som sitter på ett par jag kan få köpa?/Vedde Skickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote
vedde Posted Wednesday at 01:47 PM Author Posted Wednesday at 01:47 PM Någon som vet om det är olika för isticksaxlar och Lobro? Har sett för 60mm och 68mm lager hos MK bl a i alu.Är det olika även för trummor och skivor? Och då inte fästöron för oketSkickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote
heralue Posted Wednesday at 06:28 PM Posted Wednesday at 06:28 PM Kollade i garaget och hade bara ett par, tyvärr och det behöver jag till mitt bygge. Quote
vedde Posted Wednesday at 06:41 PM Author Posted Wednesday at 06:41 PM Tack för att du kollade.Skickat från min SM-S908B via Tapatalk 1 Quote
Christer J Posted Wednesday at 10:17 PM Posted Wednesday at 10:17 PM Jag har, men osäker på modell. Får kolla i helgen Quote
vedde Posted yesterday at 05:07 AM Author Posted yesterday at 05:07 AM Tack!Skickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote
vedde Posted 16 hours ago Author Posted 16 hours ago Om du har så kan vi byta grejor på årsmötet. Har inte mer brått än så.Skickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote
vedde Posted 6 hours ago Author Posted 6 hours ago Kollade nu, jag har 68mm YD på mina idag.Skickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote
therealpinto Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago De är olika på skivor (med öron för ok) vs trummor (utan öron). Lagerhållarna för skivor finns i två varianter, för 253 respektive 273 mm skiva (öronen är "längre"). 273 mm skiva satt på Cosworth och en del Scorpio V6 (framförallt kombi, 24v). Lagerhållare från Scorpio passar Sierra (även Scorpio 1995-98). 1 Quote
vedde Posted 5 hours ago Author Posted 5 hours ago De är olika på skivor (med öron för ok) vs trummor (utan öron). Lagerhållarna för skivor finns i två varianter, för 253 respektive 273 mm skiva (öronen är "längre"). 273 mm skiva satt på Cosworth och en del Scorpio V6 (framförallt kombi, 24v). Lagerhållare från Scorpio passar Sierra (även Scorpio 1995-98).Tack GustafÄr olikheten bara öron eller inte mellan skivor och trummor? Eller också lagerstorleken?Tänker att jag vill inte ha med öron utan köra med en separat platta för oken, som en konverteringssats för trummor till skivor.Skickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote
Recommended Posts