DomiSeven Posted August 11 Share Posted August 11 Just nu är det nåt knas med uppladdningen av bilder, jag jobbar på att lösa det. Ni får hålla på bilderna och skruva eller putsa på bilarna så länge. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swedishGT40 Posted August 12 Share Posted August 12 9 timmar sedan, DomiSeven sade: Just nu är det nåt knas med uppladdningen av bilder, jag jobbar på att lösa det. Ni får hålla på bilderna och skruva eller putsa på bilarna så länge. Bra att ni informerar 🙂 Har ni sett något knas med rotation på bilder också? När jag fotar "stående" bilder med mobilen så roterar forumet dem för mig, har varit så ett tag. Hade inte problem med det förut. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted August 12 Author Share Posted August 12 Jag kan kika på det.Jag vet att en medlem hade problem med det för ett tag sen (ett år sen?), då roterade jag dem åt honom på datorn och la upp dem.Mig veterligen var det i alla fall då inget fel på forumet utan det var bilderna som var felroterade.Om du dyker på det igen får du gärna maila bilderna till mig på alex snabel-a locostsweden.seMen jag ska labba lite jag också, när det går att ladda upp bilder igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted August 13 Author Share Posted August 13 Nu funkar det att lägga upp bilder igen. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts