Jump to content

Motorträff Ekerö 11/5


Recommended Posts

Hej,

På lördag är det motorträff på Ekerö och det bjuds på en stor blandning av bilar. Förra året hade vi ett par bilar representerade så är fler sugna är ni välkomna. Vi samlas hemma hos mig för en gemensam körning dit i så fall.

image.thumb.jpeg.9454eebd45295480d3f4375b6f8377af.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Ska försöka få igång min nu efter ombyggnation och ställa lite toe. Är vädret sen gynnsamt så kanske jag kan ta mig dit!

/Vedde

Link to comment
Share on other sites

26 minuter sedan, vedde sade:

Ska försöka få igång min nu efter ombyggnation och ställa lite toe. Är vädret sen gynnsamt så kanske jag kan ta mig dit!

/Vedde

Då håller jag tummarna. Jag har ett verktyg för att ställa Toe om du kan ta dig hit också 😉

 

Link to comment
Share on other sites

24 minuter sedan, DomiSeven sade:

@Pedalen

Vad har du tänkt för väder?

Prognosen säger 15 grader och lite halvsoligt så jag håller tummarna. Det är inget regn i prognosen i alla fall. Du hittar ju nu i alla fall 🙂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Besiktning på fredag och med lite tur får jag på nya ostar i kväll.

Om det blir skapligt dyker jag nog upp, men visst var det pangväder förra året? Det kanske var senare på säsongen i och för sig.

Link to comment
Share on other sites

Corden framme på höger bak, har ny sula så det löser jag på fredag. Blankade vattenpumpen läcker som ett såll- löstagen och igensvetsad! Nytt försök att få vattnet tätt imorrn- sen provstart för säsongen. Allt för att hinna till dig på lördag! Kör lite trådmetoden för att ställa toe någotsånär.

Skickat från min SM-S908B via Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@DomiSeven ja, vi hade verkligen kanonväder sist men det verkar väl ok på lördag ändå så jag håller tummarna 😊

@vedde är det inte det ena så är det de andra.. hoppas du får det tätt och lite nytt gummi att slita på😎😊 

så här bra hade vi det sist😎IMG_1740.thumb.jpeg.80c7b04c087b8c3628a9f8ef9362288e.jpeg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jag tror vi åkte vid 10 från mig förra året. Då fyllde det på ganska snabbt efter det. Funkar det för er eller hur ska vi lägga upp det?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...