Jump to content

Så underbart !!!!!


Recommended Posts

Hej Micke, kul att du tycker det!

 

Det känns lite märkligt att se sig själv bara:hyper2:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Roligt att du fastnade på film Arto, tyvärr håller jag inte med trådstartaren om betyget för intervjuvarens editeringsförmågor (eller irriterande pålagda kommentarer)
Du var dock lysande Arto, du och bilen gjorde klippet bra ändå 😎

  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

On 2024-03-06 at 19:35, swedishGT40 sade:

Roligt att du fastnade på film Arto, tyvärr håller jag inte med trådstartaren om betyget för intervjuvarens editeringsförmågor (eller irriterande pålagda kommentarer)
Du var dock lysande Arto, du och bilen gjorde klippet bra ändå 😎

Okey, såklart att reporters kan vara av olika kvalitet.....men ser fram emot ditt ( @swedishGT40) perfekta inslag av en GT40 (och inte på din egen bil)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Och precis som jag inte uppskattade det så har ni rätt att inte hålla med om mina åsikter heller, gud vad tråkigt och enformigt allt skulle vara om alla tyckte lika om allt 🙂
Men mitt inlägg var INTE riktat som kritik mot varken bygget eller byggaren, utan som jag skrev så är det en strålande insats från Arto som verkar naturlig framför kameran och även kul att hans fantastiska bygge får lite tid i rampljuset samt att en reporter har valt att uppmärksamma det. 🏆
Väl förtjänt Arto (Köpte numret av bilsport där ditt bygge är med också, var givet köp så fort man fick reda på att reportaget hade gjorts)

P.S. Då varken jag eller någon reporter lär göra ett perfekt reportage om mitt bygge så lär du aldrig få se den där filmen du refererar till @Jocke4U

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Som utsatt objekt för annans produktion är det svårt att veta hur slutresultatet blir, tycker Arto är grym och naturlig. Kan se tillbaka på mitt eget framträdande i Biltokig på SVT som var ok i jämförelse.


Skickat från min SM-S908B via Tapatalk

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 timmar sedan, swedishGT40 sade:

.....bilsport.....

Wheels, om jag får rätta.... lite! :icon_thumbup:

Edited by Arto
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...