Jens Tornblad Posted November 28, 2023 Share Posted November 28, 2023 Har sällskapet några bra tips på företag som kan fräsa plywood som jag ska ha till bucken för karossbygget på min C-type? Jag har hittat Gotwood i Göteborg och Snabbfräsning i Stockholm, men finns det fler? Det vore optimalt med något företag i Värmland/Västmanland/Skaraborg. Skärfilerna gör jag själv så det är bara själva fräsningen jag vill åt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Göran Nilsson Posted November 28, 2023 Share Posted November 28, 2023 Om det är plywood skivor du ska fräsa fram ? Vattenskärning av plywood kan kanske vara en alternativ tillverkningmetod ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Tornblad Posted November 29, 2023 Author Share Posted November 29, 2023 Det löste sej extremt snabbt. Jag upptäckte i morse att den lokala leverantör som stripar företagets bilar åt mej nyligen har skaffat sej ett fräsbord för just sånt här... Det kostar 750kr + moms i timmen och de har att göra runt tre-fyra timmar. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts