Jump to content

Breddning av Stålfälgar

Göran Nilsson

Recommended Posts

• 2 months later...
  • 5 months later...

Mycket besviken på Plasmapolaren. Det tog väldigt lång tid att fixa fyra Stålfälgar, breddning och ändra ET. För det jobbet ville han ha 12400kr. När fälgarna till slut var klara ville han inte mäta eller tala om mätresultatet på rundhet och kast. Jag erbjöd mig att mäta men han ville ha betalt först. Så jag förlorade fyra Stålfälgar och han förlorade arbetet. 🤬💩.

Jag har fixat fälgarna själv nu, pulverlackade och fina, 0,5mm som sämst när jag indikerade dem.
513EE8CF-E75E-4E31-884E-3FE637AFAF27.thumb.jpeg.84482c9cbc9747d7d8395c6fa2c6e613.jpeg

• Like 2

18 minuter sedan, Göran Nilsson sade:

Mycket besviken på Plasmapolaren. Det tog väldigt lång tid att fixa fyra Stålfälgar, breddning och ändra ET. För det jobbet ville han ha 12400kr. När fälgarna till slut var klara ville han inte mäta eller tala om mätresultatet på rundhet och kast. Jag erbjöd mig att mäta men han ville ha betalt först. Så jag förlorade fyra Stålfälgar och han förlorade arbetet. 🤬💩.

Jag har fixat fälgarna själv nu, pulverlackade och fina, 0,5mm som sämst när jag indikerade dem.

Mycket tråkigt att höra, bästa dräng reder sig själv som vanligt då alltså?
Blir döfränt med breda stålisar.

Tråkigt men bra information ändå! Behöver eventuellt bredda 2 plåtisar men då får man kanske se sig om andra aktörer