Göran Nilsson Posted November 7, 2023 Share Posted November 7, 2023 Jag söker firma som breddar och flyttar ET på Stålfälgar. Vilken firma rekommenderas ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas Posted November 7, 2023 Share Posted November 7, 2023 Plasmapolarn på instagram 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Göran Nilsson Posted January 23 Author Share Posted January 23 On 2023-11-07 at 08:01, Tomas sade: Plasmapolarn på instagram Fälgarna är på G 😀 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Göran Nilsson Posted June 26 Author Share Posted June 26 Mycket besviken på Plasmapolaren. Det tog väldigt lång tid att fixa fyra Stålfälgar, breddning och ändra ET. För det jobbet ville han ha 12400kr. När fälgarna till slut var klara ville han inte mäta eller tala om mätresultatet på rundhet och kast. Jag erbjöd mig att mäta men han ville ha betalt först. Så jag förlorade fyra Stålfälgar och han förlorade arbetet. 🤬💩. Jag har fixat fälgarna själv nu, pulverlackade och fina, 0,5mm som sämst när jag indikerade dem. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swedishGT40 Posted June 26 Share Posted June 26 18 minuter sedan, Göran Nilsson sade: Mycket besviken på Plasmapolaren. Det tog väldigt lång tid att fixa fyra Stålfälgar, breddning och ändra ET. För det jobbet ville han ha 12400kr. När fälgarna till slut var klara ville han inte mäta eller tala om mätresultatet på rundhet och kast. Jag erbjöd mig att mäta men han ville ha betalt först. Så jag förlorade fyra Stålfälgar och han förlorade arbetet. 🤬💩. Jag har fixat fälgarna själv nu, pulverlackade och fina, 0,5mm som sämst när jag indikerade dem. Mycket tråkigt att höra, bästa dräng reder sig själv som vanligt då alltså? Blir döfränt med breda stålisar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas Posted June 26 Share Posted June 26 Tråkigt men bra information ändå! Behöver eventuellt bredda 2 plåtisar men då får man kanske se sig om andra aktörer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts