DomiSeven Posted October 10, 2023 Share Posted October 10, 2023 Ser emojis konstiga ut för er? 😁😕 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted October 10, 2023 Share Posted October 10, 2023 Ja, vissa! En del blir väldans stora. Spontant känns det som att det för mig enbart är emojis i "infofältet" i slutet av inlägg som blir stora... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted October 10, 2023 Author Share Posted October 10, 2023 Det låter som det har med partnerannonserna att göra. Jag stänger av dem så får ni gärna testa igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted October 10, 2023 Author Share Posted October 10, 2023 Eller jaha, du menar i signaturen under ett inlägg? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted October 10, 2023 Author Share Posted October 10, 2023 Jepp, det är annonserna, jag ska försöka lösa det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted October 10, 2023 Author Share Posted October 10, 2023 Är det bättre nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted October 10, 2023 Share Posted October 10, 2023 Nu är det som det skall igen! 👍 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted October 12, 2023 Share Posted October 12, 2023 Tack Alex, funkar nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts