Gaera Posted July 4, 2023 Share Posted July 4, 2023 Något prisvärt köpes! Kan köra en bra bit för rätt bil eller projekt. Mvh Gustav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frena Posted July 5, 2023 Share Posted July 5, 2023 15 timmar sedan, Gaera sade: Något prisvärt köpes! Kan köra en bra bit för rätt bil eller projekt. Mvh Gustav Nog aldrig varit så många sjuor på blocket som nu! Anta du kollat där? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted July 5, 2023 Share Posted July 5, 2023 Här ett kanon chassi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted July 5, 2023 Share Posted July 5, 2023 Hm är det från Bofors menar du ? 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaera Posted July 6, 2023 Author Share Posted July 6, 2023 Jag köpte en på blocket. Superkul! Dyker nog upp någon tråd framåt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frena Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 3 timmar sedan, Gaera sade: Jag köpte en på blocket. Superkul! Dyker nog upp någon tråd framåt! Roligt! Välkommen i gänget! Jag bor i Höllviken, tar gärna en runda tillsammans en dag 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaera Posted July 8, 2023 Author Share Posted July 8, 2023 Tack! De låter kul. Ska få den genom besiktningen bara så skickar jag ett meddelande sen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frena Posted July 8, 2023 Share Posted July 8, 2023 11 timmar sedan, Gaera sade: Tack! De låter kul. Ska få den genom besiktningen bara så skickar jag ett meddelande sen. Super! Lycka till! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjacobsson Posted July 13, 2023 Share Posted July 13, 2023 Tjena, har ett projekt i övik om det skulle vara intressant, 0702176210 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roca Posted August 22, 2023 Share Posted August 22, 2023 Hej Jag har en Dala 7 till salu. Motor Volvo block B23A, uppborrad till 96,6 mm, toppen är en sk. svanhalstopp från b23e med pluggade spridarhål och bra dubbla Weber 45 förgasare, Volvo vxl låda. Styrleder: Volvo 850. Bak / Frambroms: 240 Turbo Snap off ratt i mocka. 4 punkts och vanligt 3 punkts bälte, sköna Cobra stolar, den är Besiktningsbefriad, mm. En ägare . Du har unikt tillfälle nu innan jag lägger ut annons om du vill vara först. Mvh Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaera Posted October 11, 2023 Author Share Posted October 11, 2023 Tack för erbjudande men köpt redan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts