Mats Karlsson Posted June 30, 2023 Share Posted June 30, 2023 Hej, vi är ju några sevens/amatörbyggen i Trestadsområdet, finns det intresse för en gemensam körning nänstans inom ca 5-10 mils radie för att ta en fika eller lunch? Tanken är väl att vi träffas nånstans i närområdet och åker gemensamt till destinationen men självklart är det fritt att mötas upp på destinationen eller ansluta efter vägen om det passar bättre. Fler förslag på lämpliga destinationer önskas för jag har bara gissat lite via google maps. Förslag på destinationer: Spiken / Kållandsö via Såtenäs. Håverud via mindre vägar, ej 45:an. Fjordträffen i Uddevalla, torsdagar jämna veckor Gräfsnästräffen Glasskiosken i Ellös Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted June 30, 2023 Share Posted June 30, 2023 Lördag ser inte omöjligt ut om man är hemma innan regnet på kvällen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted July 2, 2023 Share Posted July 2, 2023 Nu har jag ingen sjua 😮 men snart semester och kan ev hänga på med Camaron om jag får 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted July 2, 2023 Share Posted July 2, 2023 5 timmar sedan, Jocke4U sade: Nu har jag ingen sjua 😮 men snart semester och kan ev hänga på med Camaron om jag får Du menar vi ska behöva åka långsamt 😜 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted July 3, 2023 Share Posted July 3, 2023 Skit kul. Dock inte nu i helgen men 15/7? För att hoppas på bättre väder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristofer oscarson Posted July 3, 2023 Share Posted July 3, 2023 Följer gärna med ! Utgår från Göteborg Kan följa med nu på lördag den 6/7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted July 3, 2023 Author Share Posted July 3, 2023 Denna lördag har jag och grabben redan planerat en tur till morgonträffen på Götaplatsen 06:00-08:00 om vädret ser ut att hålla sig regnfritt. Kanske kommer fler hemmabyggen? 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristofer oscarson Posted July 5, 2023 Share Posted July 5, 2023 Götaplatsen 06:00 Är det Frukostklubben? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted July 5, 2023 Author Share Posted July 5, 2023 14 minuter sedan, Kristofer oscarson sade: Götaplatsen 06:00 Är det Frukostklubben? Japp det är det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristofer oscarson Posted July 6, 2023 Share Posted July 6, 2023 Fint Götaplatsen från 06. Jag har även läst att träff ska ske Bäckeboll center från 18:00 Pop the hood meet. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted July 7, 2023 Author Share Posted July 7, 2023 Osäkert om jag kommer till Frukostklubben i morgon, körde en tur på 17 mil idag och ett skärmstag brast 10 km hemifrån. Visst det går att svetsa ihop igen men det känns som lite förstärkning kan vara på sin plats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted July 7, 2023 Author Share Posted July 7, 2023 3 timmar sedan, Mats Karlsson sade: Osäkert om jag kommer till Frukostklubben i morgon, körde en tur på 17 mil idag och ett skärmstag brast 10 km hemifrån. Visst det går att svetsa ihop igen men det känns som lite förstärkning kan vara på sin plats. Jag hade så pass med gas kvar till svetsen att det gick att laga, förstärka och även förstärka upp höger sidan så nu ska det väl funka tills jag har delar att bygga bort plattjärnen med. 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristofer oscarson Posted July 7, 2023 Share Posted July 7, 2023 Kul att höra! Jag utgår från Orust imorgon bitti! Vill någon möta upp längs med vägen till götaplatsen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristofer oscarson Posted July 7, 2023 Share Posted July 7, 2023 3 timmar sedan, Mats Karlsson sade: Jag hade så pass med gas kvar till svetsen att det gick att laga, förstärka och även förstärka upp höger sidan så nu ska det väl funka tills jag har delar att bygga bort plattjärnen med. 🙂 Kul ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted July 7, 2023 Author Share Posted July 7, 2023 23 minuter sedan, Kristofer oscarson sade: Kul att höra! Jag utgår från Orust imorgon bitti! Vill någon möta upp längs med vägen till götaplatsen? Vi kommer ju 45:an ner och vi drar nog direkt till Götaplatsen. Siktar på att vara där 06:00-06:10. 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristofer oscarson Posted July 7, 2023 Share Posted July 7, 2023 1 timme sedan, Mats Karlsson sade: Vi kommer ju 45:an ner och vi drar nog direkt till Götaplatsen. Siktar på att vara där 06:00-06:10. 🙂 Fint då försöker jag göra detsamma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristofer oscarson Posted July 8, 2023 Share Posted July 8, 2023 Bilder Från Frukostklubben Götaplatsen Göteborg. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted July 8, 2023 Share Posted July 8, 2023 Ojj tapperhets medalj på att vara i Gbg 6.00 på semestern 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted July 8, 2023 Author Share Posted July 8, 2023 Kul träff med bra blandning på fordon. 🙂 Färden hemmåt blev perfekt när vi kunde svänga av E6:an och ta Rommelandavägen norrut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted July 14, 2023 Share Posted July 14, 2023 Vädret närmaste veckan ser lite osäkert ut , idag fredag blåsigt men inget regn , en eftermiddags tur idag med kvälls burgare runt ”bögda” Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted August 1, 2023 Author Share Posted August 1, 2023 Hjulafton i Lidköping torsdag 10/8, om vädret verkar ok så kanske vi kan bli ett gäng som åker gemensamt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted August 1, 2023 Share Posted August 1, 2023 Hockey cup 😬 så tyvärr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted September 1, 2023 Author Share Posted September 1, 2023 Kanske lite sent påtänkt men Rhodins bil på Industrigatan i Trollhättan har lite bilutställning i morgon. Mestadels RR, Bentley och andra brittiska bilar men en tips för att fördriva nån timme med lite bilkultur. 🙂 Mellan kl 10-16 pågår det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulwe Posted September 1, 2023 Share Posted September 1, 2023 31 minuter sedan, Mats Karlsson sade: Kanske lite sent påtänkt men Rhodins bil på Industrigatan i Trollhättan har lite bilutställning i morgon. Mestadels RR, Bentley och andra brittiska bilar men en tips för att fördriva nån timme med lite bilkultur. 🙂 Mellan kl 10-16 pågår det. Bra tips, kan vara värt en sväng dit medan färgen torkar i gjutformarna, kommer med grön Jaguar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts