Jocke4U Posted June 1, 2023 Share Posted June 1, 2023 Ingen annan som har detta i kikarn? https://www.vastsverige.com/essunga-nossebro/evenemang-i-essunga/motorlordag/ Jag ock gumman kommer dit med Camaron och enligt diskussion med ledningen så ska vi bli inläppta trots modernare bil 😄 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted June 1, 2023 Share Posted June 1, 2023 Kan hända jag tar Skodan dit ! 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted June 2, 2023 Share Posted June 2, 2023 Klart du kommer in de hade ju en moped och a-traktor avdelning 🙈😂 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted June 2, 2023 Share Posted June 2, 2023 Jag och grabben åker med några andra via Sollebrunn och vi är iallafall två sevens. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
postmanpat Posted June 2, 2023 Share Posted June 2, 2023 Om jag dyker upp, var kan du tänkas stå? /bengt 0705430023 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted June 2, 2023 Share Posted June 2, 2023 Jag har ingen aning om vart vi hamnar, om jag blir tillfrågad skulle jag säga att vi vill stå med Saab/ Volvo / VW som iallafall är liknande storlekar på bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted June 2, 2023 Share Posted June 2, 2023 kommer inte blir en sväng till västerås för att spana på en husbil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted June 2, 2023 Share Posted June 2, 2023 Ser ut att bli en kall morgon siktar nog på 11 tidigast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted June 3, 2023 Share Posted June 3, 2023 På denna sidan berget är det redan 10 grader. 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted June 3, 2023 Share Posted June 3, 2023 Nähä det blir Nossebro i alla fall! 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted June 3, 2023 Author Share Posted June 3, 2023 22 timmar sedan, postmanpat sade: Om jag dyker upp, var kan du tänkas stå? /bengt 0705430023 Såg dig som hastigast när du vände vid grusplanen men sen inte mer, stod på samma yta som dig fast vid gångvägen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted June 3, 2023 Author Share Posted June 3, 2023 22 timmar sedan, Mats Karlsson sade: Jag har ingen aning om vart vi hamnar, om jag blir tillfrågad skulle jag säga att vi vill stå med Saab/ Volvo / VW som iallafall är liknande storlekar på bil. Ni var inte kvar så länge....ni låg nån bil bakom mig från Sollebrunn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted June 3, 2023 Share Posted June 3, 2023 4 timmar sedan, Jocke4U sade: Ni var inte kvar så länge....ni låg nån bil bakom mig från Sollebrunn Jo jag anade att det var du som kom från det hållet, Vi gick ett par varv men sen så var det inte så mycket mer att se så vi åkte hem för att äta lite lunch. 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts