Mats Carlsson Posted May 21, 2023 Share Posted May 21, 2023 Bilen är från början byggd av Steel och byggtråd finns finns på forumet. Den har en Volvo T5 motor (Maxx ECU), M90 låda och 1031 bakaxel med 4.10 utväxling och diffbroms samt en kort styrväxel . Bilen är rymlig och jag som väger 100kg och är 193 cm lång sitter bra. Finns mycket delar bla 200hk insprutningsmotor 6 hjul med R däck. Finns mycket att berätta, den som är intresserad får höra av sig så finns mer info. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted May 21, 2023 Share Posted May 21, 2023 Skulle du sälja GLT motorn separat om ev. köpare inte vill ha den så kontakta mig. 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Carlsson Posted May 21, 2023 Author Share Posted May 21, 2023 Ok, kontaktar dig i så fall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amelung Posted May 22, 2023 Share Posted May 22, 2023 Hej! Vad tänker du att den skal kosta? // Emil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Carlsson Posted May 22, 2023 Author Share Posted May 22, 2023 150kkr skulle jag vilja ha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockhound Posted June 8, 2023 Share Posted June 8, 2023 Hej Mats. Skulle det vara intressant med ett byte mot en BMW E30? 🙂 Den är reggad med Bur, M52B25, mm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Carlsson Posted June 8, 2023 Author Share Posted June 8, 2023 Hej Raine, Preliminärt tror jag inte att ett sådant byte vore intressant för mig men skicka några bilder så får jag se bilen. Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rockhound Posted June 8, 2023 Share Posted June 8, 2023 Förstår det.. 🙂 En Sjua är lite av en drömbil och tänkte att det inte kostar att fråga. Här kommer ett par bilder. Med vänlig hälsning, Raine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan88 Posted August 11, 2023 Share Posted August 11, 2023 Hittar inte byggtråden, kan du länka till den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Carlsson Posted August 11, 2023 Author Share Posted August 11, 2023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Carlsson Posted August 20, 2023 Author Share Posted August 20, 2023 Bilen är såld. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roca Posted August 21, 2023 Share Posted August 21, 2023 Jag är ny ägare, tack för trevlig affär Mats Nu blir det två Lotus i garaget, men jag ska sälja min svarta, annons kommer Mvh Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts