swedishGT40 Posted January 19, 2021 Share Posted January 19, 2021 (edited) Innan jag rotar runt på nätet efter några bra kylkanaler för bromsar så tänkte jag kolla vad ni på forumet kanske har liggandes som aldrig kom till användning. Behöver 2st för 76mm slang. Är dom "close enough" så kanske jag köper ändå för rätt peng o slaktar o har som modell för egentillverkade i glasfiber istället, funkar nog de med. Posta gärna bild och mått på vad ni har liggandes som ej tänkt användas, så ska vi se om det är något jag kan använda. Något liknande min modell är jag ute efter, får dock inte in modellen från demon-tweeks tror jag (är inte mycket som saknas dock) Edited January 19, 2021 by swedishGT40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin Posted January 20, 2021 Share Posted January 20, 2021 Jag har två stycken i genomskinlig plast . Kan ta bild och mått på dem i eftermiddag / kväll om du vill . // Sorin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swedishGT40 Posted January 20, 2021 Author Share Posted January 20, 2021 11 minuter sedan, sorin sade: Jag har två stycken i genomskinlig plast . Kan ta bild och mått på dem i eftermiddag / kväll om du vill . // Sorin Kanon, kolla vad du har tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin Posted January 20, 2021 Share Posted January 20, 2021 Lite bilder och mått . De är helt nya köpta på https://badassparts.se/naca-duct-i-lexan-76mm-clear.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swedishGT40 Posted January 20, 2021 Author Share Posted January 20, 2021 Det är inte helt hopplöst o kunna få plats med den där. Ska montera tankarna nästa vecka och justera in sparklådorna, då kan jag kika bättre om det går o nyttja dom ytorna som ser ut o kunna funka, återkommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swedishGT40 Posted January 31, 2021 Author Share Posted January 31, 2021 Jag kommer i nuläget inte köpa nacaducts. Detta då annan lösning blir mer gångbar. Men kanske återkommer om det inte funkar som jag vill 😆 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin Posted January 31, 2021 Share Posted January 31, 2021 Ingen fara Daniel . Ta det som fungerar bäst för dig . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts