vedde Posted August 7, 2020 Share Posted August 7, 2020 Finns ett Link tillsalu i Arboga kolla min post i Säljes. 6000kr.Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted August 8, 2020 Share Posted August 8, 2020 On 2020-08-05 at 17:18, B.Svensson sade: Det visade sig att det var en nästintill komplett motor och manuell låda. Det saknades dock databox Säljaren hade planer på att montera annat sprut och slippa orginalboxen med tex kodad nyckel. Nackdelen med detta ser jag som en extra kostnad för ny box och sprut men även att det inte är original vilket hade funkat driftsäkert i 18000 mil... finns ju ingen anledning ur ett trimningsperspektiv när motorn ger 240 hk original tänker jag... hur skulle ni tänkt?? Ett lite tips, innan du köper eftermarknads sprut till Jagga motorn kolla upp att det klarar av styra motorn. Det är lite bekymmer med en frän bil här i Umeå för tillfället, problemet är att styra dom variabla kammarna det funkar upp till typ 3000-4000 sen ballar det ur. //Nisse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.Svensson Posted August 9, 2020 Author Share Posted August 9, 2020 Tack Nisse för tipset om styrningen. Vet du kanske hur man kan kolla det eller vet du vilka som kan funka till den motorn? Mvh Bino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted August 13, 2020 Share Posted August 13, 2020 Nu har dom fått det att funka felfritt på jagga motorn och det är den nyaste varianten av Link G4X Fury. //Nisse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.Svensson Posted August 21, 2020 Author Share Posted August 21, 2020 Tack för info 👍🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted August 22, 2020 Share Posted August 22, 2020 (edited) Litet tips även om jag inte använder det själv än, https://speeduino.com/home/ är helt open source kan användas med tuner studio, kan köpas som byggsats eller färdigbyggd. Edited August 22, 2020 by Kjelland28 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts