LUPUS Posted May 29, 2020 Share Posted May 29, 2020 Vädret i helgen skall ju bli INTE regn , är det dax för en liten avrostnings tur ? Jag har INTE koll på barnen fotbolls matcher mm men vill kolla intresset . kanske en eftermiddags kvälls tur på 2-3 timmar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted May 29, 2020 Share Posted May 29, 2020 Jag kan agera pitstop/vätskepaus/däcktryckskontroll i Vargön. 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted May 29, 2020 Share Posted May 29, 2020 Inget roligt att följa efter och jaga med en brukis-bil (om än pigg) men precis som @Mats Karlsson skriver så finns det möjlighet till pitstop/vätskepaus/däcktryckskontroll även i Alingsås. SMS'a (079-3478480) gärna innan om/när ni kommer förbi så jag kan se till att det finns en kaka till kaffet och att jag säkert är hemma Note: Funkar dock inte efter 17.00 på lördag men i övrigt är jag flexibel Förändringar - kan tyvärr inte ta emot besök Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
postmanpat Posted May 29, 2020 Share Posted May 29, 2020 Bra grej, men.. är upptagen det mesta av helgen. Är tydligen nå´t firande på söndag, så då skall vi åka sjua till Kållandsö eller till Kinnekulle. /bengt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Hedström Posted May 29, 2020 Share Posted May 29, 2020 Kul initiativ! Tyvärr är ”rörhögen” i Lidköping ännu inte körbar. Hoppas det blir en tur nästa år oxå🙂 //M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted May 29, 2020 Author Share Posted May 29, 2020 Mycket Pitstop och lite köra ! Jocke du hinner köpa något innan lördag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 13 timmar sedan, LUPUS sade: Mycket Pitstop och lite köra ! Jocke du hinner köpa något innan lördag 🙂 Har nog dessutom svårt med besök i helgen trots allt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted May 30, 2020 Author Share Posted May 30, 2020 Det blev tillslut en sväng, ingen här kunde ju men jag och Jörgen åkte en 1.5 timmes tur med småvägar och bra asfalt och myyyyycket svängar Oscars bron , vid fallen team .... G det visade sig oxå att raggare inte förstår att den återkommande crusingen är inställd , så hela thn var fylld med fina bilar . Polisen som var framme och titta på sjuorna sa att så länge det inte är organiserat får de köra ..,frågan är om det inte nästan var 50 pers i en del bilar 🙈 För övrigt väldigt bra poliser var mest nyfikna på bilarna och titta inte för noga på tex däckmönster 😎 Vi fick oxå som ni ser tag på ett gäng till vänster som lova åka sjua nästa år 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted May 31, 2020 Share Posted May 31, 2020 Hur länge cruisade du efter jag åkt?😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted May 31, 2020 Author Share Posted May 31, 2020 30 min ? Det stod ju nästan still Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts