vedde Posted April 8, 2020 Share Posted April 8, 2020 HejÖnskar tips på en stark tuta till sjuan då det kan vara bra att höras då man syns dåligt.Funkar Biltemas dubbla snäckhorn?/Vedde Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted April 8, 2020 Share Posted April 8, 2020 1 timme sedan, vedde sade: Hej Önskar tips på en stark tuta till sjuan då det kan vara bra att höras då man syns dåligt. Funkar Biltemas dubbla snäckhorn? /Vedde Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Det finns trainhorn på ebay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted April 8, 2020 Share Posted April 8, 2020 Detta är en tuta som starkt rekommenderas! Köpes hos https://www.berup.com/store och här är ett ljud prov;)! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Göran Nilsson Posted April 8, 2020 Share Posted April 8, 2020 5 timmar sedan, vedde sade: Biltemas snäckhorn? Fungerar i min bil 👍🏻 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swedishGT40 Posted April 9, 2020 Share Posted April 9, 2020 (edited) 10 timmar sedan, Göran Nilsson sade: Fungerar i min bil 👍🏻 Kan också intyga styrkan i Biltemas snäckhorn. Hade 2st monterade i Alfetta GT'n jag byggde tidigare. Tutade högt och tydligt (bra mycket starkare än original) Var ett ljudligt bröööööl, och inget pipigt ljud iaf 🙂 https://www.biltema.se/bil---mc/elsystem/signalhorn/signalhorn-2000031661?gclid=CjwKCAjw7LX0BRBiEiwA__gNw9Xq--FRo6qreqb5KHLBXEOgUrsNvKZK0SxObs00iXjU6Tk2Cji9-RoCR00QAvD_BwE Edited April 9, 2020 by swedishGT40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted April 9, 2020 Author Share Posted April 9, 2020 Tack Alla!Blev ett Stebel, 495 och fri frakt. Svårt att slå det ljudet!Hörs på vägarna i sommar/VeddeSkickat från min SM-G960F via Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted April 9, 2020 Share Posted April 9, 2020 Du kommer inte att ångra dig,Jag lovar! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted April 10, 2020 Author Share Posted April 10, 2020 Tack för länken Leffe!Skickat från min SM-G960F via Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts