Jocke4U Posted June 14, 2019 Share Posted June 14, 2019 För info, såg detta på rejsa. Dubbelriktad andningsplugg M TSVV https://www.wiberger.se/templates/m_tsvv.htm 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted June 14, 2019 Share Posted June 14, 2019 Bra tips! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Hur handlar man hos dem som privatperson? /Vedde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted July 8, 2019 Author Share Posted July 8, 2019 1 timme sedan, vedde sade: Hur handlar man hos dem som privatperson? Jag skulle ringa eller maila 😄 - det står inget vad jag kan se att dom inte säljer till privatpersoner. Dock kan de skicka som de normalt gör dvs företagspaket och då kostar frakten en del. Fråga dom om du kan förskottsbetala och dom slänger den i en påse på brevlådan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klubbsson Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Har aldrig vart problem att handla hos Wiberger som privatperson, dom har ju mycket smått och gott för en hemmapulare. Deras uniballs håller dessutom god kvalitet. Det är bara att maila eller ringa. Dom sista åren har jag dock beställt som företagare, du får höra av dig om det krisar så kan vi nog lösa det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Weinö Posted May 2, 2020 Share Posted May 2, 2020 (edited) Någon som testat om den här funkar som luftare? Har ett inspektionslock uppe på tanken jag bygger, vore ju perfekt att montera den där. Edited May 2, 2020 by Johan Weinö Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted May 3, 2020 Share Posted May 3, 2020 Absolut ,funkar inga problem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts