Prmr Posted April 6, 2019 Share Posted April 6, 2019 (edited) Vad är det för pengar totalt för att få ett bygge färdigt ut på vägen? Förutom själva byggkostnaden då! SFRO: 4500kr Ljudmätning: 1300kr Ursprungskontroll: Pris? 600kr Regbesiktning/vägning: Pris? 2500kr Totalt: 8900kr Är det nått jag glömt? Bra att ha en referens (läs förhandlingsläge) om man köper ett projekt tänkte jag. Edited April 8, 2019 by Prmr Uppdatering Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frena Posted April 6, 2019 Share Posted April 6, 2019 Vägning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 (edited) Ursprungskontroll kostar inget. EDIT: det gör den visst, jag som mindes fel. Regbesiktning kostar lite olika. Jag betalade 2500:- inkl. vägning. Edited April 8, 2019 by Rikard Larsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frena Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 (edited) 33 minuter sedan, Rikard Larsson sade: Ursprungskontroll kostar inget. Regbesiktning kostar lite olika. Jag betalade 2500:- inkl. vägning. Jo, ursprungskontroll tror jag kostar typ 600, eller så blev jag blåst, som vanligt. Edited April 8, 2019 by Frena Belopp 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Haha 🙂 Helt säker på att det vara var papper som skickades in. Men nu när jag tänker efter så betalade man också. Det var i vevan när man bara kastade pengar på sjuan, så jag har väl förträngt det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Är det inte enskild godkännande man betalar inte ursprungskontroll ? Tror det var den som kostade 600:- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts