LUPUS Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 hej , om något köpt på sig lite för många broms vågar och broms cylindrar och ni kan ta med till kullen är jag intreserad. Gärna INTE noname, Om cylindrar behöver renoveras är det ok om det är känt märke ( typ girling/wilwod etc) Tog nämligen ett dum beslut pågrund av plats brist att bygga eget trots att jag hade bestämt jag skulle köpa klart.kit denna gången. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Jag har en Wilwood stående bromspedal med våg och cylindrar, allt nytt och oanvänt. Men har du platsbrist blir det kanske svårt att få plats med... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted August 11, 2016 Author Share Posted August 11, 2016 Mitt problem är kopplings pedal så svårt att få in ett färdigt byggt , vilket är fet du har , bara broms ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Jag har två Wilwood huvudcylindrar i strl .750 och .625 liggande men ingen våg dock. Tar med dem till Kullen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Renoveringsbar.. Fick svar från wilwood att man byter hela cylindern, för renoveringssatsen är lika dyr. Dock finns det lösa packningar att får tag på om man letar. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted August 11, 2016 Author Share Posted August 11, 2016 Hmm kanske det är billiga mockup delar jag behöver ? Är ju inte klar på länge , spelar ju mest Tetris just nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted August 11, 2016 Author Share Posted August 11, 2016 Jag har två Wilwood huvudcylindrar i strl .750 och .625 liggande men ingen våg dock. Tar med dem till Kullen. ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted August 11, 2016 Author Share Posted August 11, 2016 (edited) . Edited August 11, 2016 by LUPUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Fel vid inventering :-) kollade efter nu och det är Wilwood stående broms med våg och stående kopplingspedal, båda nya. Och beg 3/4" cylinder till kopplingspedalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts