Jump to content

Recommended Posts

Posted

hej , om något köpt på sig lite för många broms vågar och broms cylindrar och ni kan ta med till kullen är jag intreserad.

Gärna INTE noname, Om cylindrar behöver renoveras är det ok om det är känt märke ( typ girling/wilwod etc)

Tog nämligen ett dum beslut pågrund av plats brist att bygga eget trots att jag hade bestämt jag skulle köpa klart.kit denna gången.

Posted

Jag har en Wilwood stående bromspedal med våg och cylindrar, allt nytt och oanvänt.

Men har du platsbrist blir det kanske svårt att få plats med...

Posted

Mitt problem är kopplings pedal så svårt att få in ett färdigt byggt , vilket är fet du har , bara broms ?

Posted

Jag har två Wilwood huvudcylindrar i strl .750 och .625 liggande men ingen våg dock. Tar med dem till Kullen.

• Like 1
Posted

Renoveringsbar.. Fick svar från wilwood att man byter hela cylindern, för renoveringssatsen är lika dyr. Dock finns det lösa packningar att får tag på om man letar.

• Like 1
Posted

Hmm kanske det är billiga mockup delar jag behöver ?

Är ju inte klar på länge , spelar ju mest Tetris just nu

Posted

Jag har två Wilwood huvudcylindrar i strl .750 och .625 liggande men ingen våg dock. Tar med dem till Kullen.

??

Posted

Fel vid inventering :-) kollade efter nu och det är Wilwood stående broms med våg och stående kopplingspedal, båda nya. Och beg 3/4" cylinder till kopplingspedalen.