r Anders Posted August 15, 2016 Share Posted August 15, 2016 Tack för en kanonhelg, både på och vid sidan av banan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted August 16, 2016 Share Posted August 16, 2016 Stort tack till alla inblandade/ansvariga för årets bästa helg. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 16, 2016 Share Posted August 16, 2016 Proffsigt, trevligt, vänligt, bestämt, roligt och givande kan jag tillägga att jag hade det. Fick åka med några fina bilar och "känna på" vad som komma skall i min egen. Roligt att prata med alla där och kan säga att det ät trevligt även utan bil att umgås och lära känna er bättre. /Vedde Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted August 16, 2016 Author Share Posted August 16, 2016 Hej, Jag har skickat ett PM med Utvärdering Kinnekulle 2016 till alla jag kunde hitta ett nick till. Det är samma innehåll som dokumentet som finns i första inlägget. Vi i arbetsgruppen skulle bli hemskt glada ifall ni kunde fylla i detta och skicka tillbaka det till mig. Detta kan förbättra framtida arrangemang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted August 17, 2016 Share Posted August 17, 2016 Tack för helgen ! Mycket bra rull på planeringen och tror alla fick så mycket körning de ville. :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus 2074 Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 Jättetrevlig träff. Tyvärr missade jag sista två körpassen då plenumkammaren sprack för mig. Finns det någon som har bilder eller ännu hellre film från träffen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted August 30, 2016 Author Share Posted August 30, 2016 Jag skulle vilja påminna alla som har fått ett PM från mig med en enkät om Kinnekullearrangemanget och som ännu inte har svarat att göra det, detta kan hjälpa framtida tillställningar till att bli ännu bättre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stinrew Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Jag vill också tacka alla inblandade för en mycket trevlig helg. Ett extra stort tack till Brax, Jörgen och Magnus som bjöd mig på åktur i sina fordon.Nu har jag äntligen fått tummen ur och minskat årets skörd av bilder från 1662 till 90. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 Underbart! Tack! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted September 4, 2016 Author Share Posted September 4, 2016 Äntligen lite mer bilder! Tackar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 Härligt! Tack Stinrew! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fjonkalicious Posted September 4, 2016 Share Posted September 4, 2016 Stort tack för bilderna! Själv var jag bokad den helgen och kunde inte köra upp. Bilderna är bra plåster på såren. Ser ut att vara riktigt många bilar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 (edited) Bra jobbat! Någon som släpper lite filmer snart? Edited September 5, 2016 by Kilkenny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted September 5, 2016 Share Posted September 5, 2016 Härligt med bilder! Fantastiskt vilken bredd och variation av olika Seven:s riktigt roligt att se för oss som inte var på plats :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted September 6, 2016 Share Posted September 6, 2016 fina bilder....hoppas vi får se dig på kullen snart med... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted September 6, 2016 Share Posted September 6, 2016 (edited) Bra jobbat! Någon som släpper lite filmer snart? Här kommer en film från första passet med systersonen (första gången han åkte bana). Det är i alla fall några av er som hamnat med i bild. Härligt långt slag i växellänkaget också... :) Edited October 20, 2016 by fege 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted October 20, 2016 Author Share Posted October 20, 2016 Här kommer en sammanställning av utvärderingen. Locost Kinnekulle 2016.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts