Jocke4U Posted March 31, 2016 Share Posted March 31, 2016 Veteranfordonsträff i Gräfsnäs Slottspark Dag: 2016-08-11 kl 17.00 18.00 Utanför Sollebrunn, Alingsås. Ingen föranmälan, med sjua kommer man in trots nybyggt men också mån av plats så lämpligt att vara i tid. Vi synkar här i tråden att mötas innan så vi står ihop och vilka som kommer. Facebook Event: https://www.facebook.com/events/732929686842954/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 14, 2016 Share Posted July 14, 2016 De har ändrat tiderna i år och öppnar 18.00 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus C Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Vi kommer två sjuor ifrån Gråbo, kanske kan jag locka med en till. Är det någon mer som är sugen, ska vi ses? Marcus 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 (edited) Åh, nu blev jag väldigt tvehågsen... :unsure: Jag skall lufta min sjua idag men, - åka med sjuor från Gråbo till Gräfsnäs? - åka med högbyggen a la Porsche 911 GT3 och dyl med Sportvagnsklubben? Jag är redan tingad för SVKG men det är ju roligare att åka med sjuor! :) Ja som sagt, nu blev jag rejält tvehågsen. När har ni planerat att åka från Gråbo? Edited August 11, 2016 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 (edited) Hjul afton i Lidköping idag kommer dra 10 000+ pers kan va något dock lite längre Edit: läste nu att det trodde på 20 000 vid bra väder , mycket mc men ofta lite av varje Edited August 11, 2016 by LUPUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 (edited) Nja, det blir inte Lidköping för min del. 1. Jag tror inte att jag kommer till Lidköping på en tank. Sånt är livet då man volymsoptimerat för Kinnekulle... :wacko: 2. Huha! 20.000 är inte lite det! Men eftersom Lidköping drar massvis med raggar/jänke-bilar kanske vi slipper dem på Gräfsnäs denna gång? :D Marcus, jag har skickat PM för att kolla om vi kan åka ihop. Edited August 11, 2016 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Ping, Jocke, Jari och Fege! En shake-down innan Kinnekulle kanske???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Nja, det blir inte Lidköping för min del. 1. Jag tror inte att jag kommer till Lidköping på en tank. Sånt är livet då man volymsoptimerat för Kinnekulle... Det där kommer att hypa intresset för dina varvtider på söndag ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Ja, man kanske ska åka till Gräfsnäs idag då. Det är ju ändå sista för i år. Blev även manad av Pac att ta sjuan, fastän jag hade tänkt ta Porschen. Ska vi sjuor samlas på parkeringen innan infarten för att få stå samlade? 17:45? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Hur är vädret där nere? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Hur är vädret där nere? Trollhättan har just nu soligt med moln, 15°C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Det där kommer att hypa intresset för dina varvtider på söndag Jag skall köra utan tidtagning. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Marcus, jag ansluter hos Tommy och åker med Elise'rna upp till Gråbo och möter er där uppe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 ? känns som jag åker till fel ställe ..... Ha't bra . Ses på lördag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mloisg Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Hoppar svkg idag och åker till Gräfsnäs istället :eclipsee_steering: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus C Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Oj vilken uppslutning! Jag tror att vi kommer 3 st sjuor ifrån Gråbo, dessutom ett par Eliser och Caterham ifrån SVKG som tar vägen om oss innan, dock litet osäkert när vi åker pga av arbetstider.. Ska bli roligt att ses! Marcus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Jag fick inget svar om vi skulle samlas innan vi åker in, för att kunna stå samlade inne på området. Vad säger ni? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus C Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Jag samlas gärna men jag vet inte riktigt vilken tid jag kommer, det kanske blir två gäng ifrån Gråbohållet.. Marcus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted August 12, 2016 Author Share Posted August 12, 2016 Jäklar vad mycket sjuor det verkar bli, kul! ! Tyvärr satt jag i Volvon mellan Sundsvall och Alingsås. Hoppas ni hade det kul och kanske finns bilder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 Jag tog tyvärr inte några kort alls, hoppas någon annan tog några. Vi var 6st sjuor samlade på ett ställe, varav en äkta Lotus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 6st sjuor och två Eliser. Det var mycket huvlyftande och tekniksnackande. Riktigt trevligt!! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts