Pac Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Nu på Fredag är det dags för Sportvagnsklubbens årliga bankalas på Kinnekulle. :) Ett antal Locostare siktar på att vara där(bland annat jag, men inte med sjuan.). Tommy Falck kommer med sin Lotus Elise. Jonny Tomsen kommer att köra sin Radical. Eventet körs under SMA så alla som har sin SMA klar inför vår egen Kinnekulledag kan vara passagerare. :) Kanske kan vara skoj att komma upp och delta/titta/tjöta/...? Vädret ser ut att bli helt OK just nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Jag kommer (förhoppningsvis) att dyka upp och köra. Det blir några sena nätter men det bör gå att bli klar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 Blir bara vädret bra (som det ser ut just nu), så kommer jag nog dit i min bil. Men kommer inte att köra eftersom jag inte är anmäld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted May 12, 2015 Author Share Posted May 12, 2015 Det är mycket tokmekande på gång nu! Jocke är nog på gång också, så vi blir några stycken. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted May 12, 2015 Author Share Posted May 12, 2015 Blir bara vädret bra (som det ser ut just nu), så kommer jag nog dit i min bil. Men kommer inte att köra eftersom jag inte är anmäld. Om du har din SMA klar kan du få åka med och instruera mig i miatan... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Jodå jag planerar absolut att åka dit. Skall bara "tokmeka" lite imorgon...dvs tvätta av lite damm sedan 2014 :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted May 14, 2015 Author Share Posted May 14, 2015 Det verkar bli finfint väder. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Det blir grrrrreeejjjt! :hyper2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Trött jag blir!!!! Efter allt tokmekande så var det dags att åka och tanka ni ikväll! Mystiskt elfel och död bil! Suck och stön!!! Nu orkat jag inte mer meckande för tillfället så jag tittar förbi utan bil men med hjälm ifall någon vill ta några varv med passagerare... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Som lite kuriosa så kan jag posta några filmer från detta evenemang. Speciellt nöjd är jag att komma under 59:an på sista :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Ser ju bra ut Jocke :racesmile: Jörgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts